У США стримінгові платформи вперше випередили кабельне та ефірне ТБ разом узяті
У травні 2025 року частка стримінгових платформ у загальному телеперегляді в США сягнула 44,8%, вперше перевищивши сумарні показники кабельного (24,1%) та ефірного телебачення (20,1%). Про це свідчать дані звіту Nielsen The Gauge, передає Hollywood Reporter.
Повідомляється, що найбільшу частку серед стримінгів мають YouTube і Netflix — разом вони забезпечили 20% загального телеперегляду, фактично зрівнявшись з усіма ефірними телеканалами.
Стримінговий прорив збігся з четвертою річницею запуску системи вимірювання The Gauge. Для порівняння, у травні 2021 року на стримінг припадало лише 26% телеперегляду, тоді як кабель займав 39%, а ефір — 25%.
«У травні (звітний період: 28 квітня — 25 травня) YouTube встановив рекорд четвертий місяць поспіль — 12,5% телеглядацького часу. Найбільші безкоштовні стримінгові сервіси (FAST) — Roku Channel, Tubi й Pluto TV — разом дали 5,7%. Частку Pluto TV (1%) враховано в 2,2% материнської компанії Paramount, а Roku і Tubi разом мають 4,7%.
За чотири роки частка стримінгу зросла на 71%, у той час як кабель зменшився на 39%, а ефір — на 21%. Інші способи використання телевізора залишалися стабільними — на рівні 10–11%», — йдеться у звіті.
Найпопулярнішим шоу травня став серіал «Ти» (You) від Netflix — його загальний час перегляду сягнув 4 мільярди хвилин.
Нагадаємо, у квітні ми повідомляли про те, що Netflix тестує в Австралії та Новій Зеландії нову технологію пошуку для передплатників платформи. Штучний інтелект допомагатиме добирати користувачам фільм не лише за жанром чи актором, а й за настроєм.
Фото: pexels
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.

