/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F27c482c1abc769d74728b0c9f7d79171.jpg)
BMW винайшла легший та екологічніший матеріал, який може назавжди замінити вуглецеве волокно
Компанія BMW M анонсувала використання композитів із натуральних волокон у майбутніх серійних автомобілях. Цей матеріал, розроблений спільно зі швейцарською компанією Bcomp, вже пройшов тестування у гоночних умовах. Він виготовляється з льону та має схожість із карбоновим волокном, але є більш екологічним.Розробка матеріалу тривала кілька років. Основна мета – зменшити вуглецевий слід автокомпонентів без втрати їхньої міцності. BMW вже показала фото деталей із натурального композиту на BMW M4 Coupe, зокрема дах та задній дифузор.За даними BMW, використання такого даху дозволяє знизити викиди CO2 на 40% порівняно з карбоновим аналогом. Матеріал також відповідає жорстким вимогам безпеки. Вперше його застосували у Formula E ще у 2019 році, а згодом – у гоночних моделях M4 DTM та M4 GT4.Ймовірно, ці деталі спочатку будуть доступні як опція для окремих моделей, а не у базовій комплектації. Цікаво, як їхня вартість порівняється з традиційними карбоновими елементами.Технологія виробництва автомобілів продовжує еволюціонувати у бік екологічності. Використання відновлюваних матеріалів, таких як льон, відкриває нові можливості для зменшення впливу автопрому на навколишнє середовище без компромісів у якості та продуктивності. BMW демонструє, що інновації можуть бути не лише потужними, але й відповідальними.

