/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F1b6360046df33350df118408b01f8fdd.jpg)
Бюджетний позашляховик Citroen виглядає як спортивний хетчбек
Французький автовиробник Citroen представив спеціальну Sport Edition для моделі C3 на індійському ринку. Ця версія отримала спортивний дизайн з новими наклейками та інтер’єрні оновлення, але технічні характеристики залишилися колишніми.Зовні автомобіль прикрашений стильними графічними елементами на бампері, капоті, даху та дверях. До палітри кольорів додано новий відтінок Garnet Red. У салоні з’явилися шкіроподібна оббивка сидінь з написом “Sport”, алюмінієві педалі та спеціальні килимки.Стандартна комплектація включає 10.2-дюймовий мультимедійний екран, шість подушок безпеки та світлодіодне підсвічування. За додаткову плату можна замовити комплект Teck Kit з бездротовою зарядкою та відеореєстратором.Автомобіль пропонується з двома варіантами двигуна: атмосферним 1.2-літровим (81 к.с.) або турбованим (109 к.с.). Підвіска залишилася стандартною, з кліренсом 180 мм.Нова Sport Edition додає лише 21 000 індійських рупій (близько 244 доларів) до базової ціни C3. З урахуванням різних комплектацій та двигунів, вартість спортивної версії коливається від 6.44 до 10.21 лакх рупій (7 500-11 800 доларів).Ця версія є більш стильною альтернативою стандартній моделі, але не пропонує реальних змін у динаміці чи керованості. Вона орієнтована на покупців, які хочуть виділитися на дорозі без значних додаткових витрат.

