Агенція Nerd буде представляти культовий бренд “Маленький Принц” на українському ринку
Французька компанія Le Petit Prince Licensing та українська ліцензійна агенція Nerd (FILM.UA Group) підписали угоду, згідно з якою агенція Nerd стала офіційним представником бренду “Маленький Принц” в Україні.
Агенція Nerd, що спеціалізується на просуванні, продакт плейсменті та ліцензуванні брендів, буде працювати над розширенням портфеля ліцензійних продуктів з Маленьким Принцом. Це включатиме одяг, аксесуари, іграшки, книжки, канцелярію, предмети для дому та подарунки, а також інші категорії продукції, що відповідають духу знаменитої книги.
“Ми раді представляти “Маленького Принца" — справжній спадок світової літератури та легендарного персонажа. Цей твір входить до обов’язкової шкільної програми в Україні, тож більшість людей знає цю історію, а багато хто захоплюється її красою та позачасовими сенсами. Наша команда щиро любить цей бренд і зробить усе можливе, щоб розкрити ліцензійний потенціал "Маленького Принца" в Україні”, - прокоментувала Тетяна Рубан, директорка агенції Nerd.
Маленький Принц не тільки залишається однією з найпопулярніших книг у світі, але й продовжує бути джерелом натхнення для нових поколінь. З моменту свого виходу у 1943 році, книга "Маленький Принц" стала однією з найбільш продаваних в історії, із загальним тиражем понад 300 мільйонів примірників по всьому світу. Мультсеріали, мультфільми та фільми про Маленького Принца дивляться мільйони людей, а студії продовжують створювати нові версії та екранізації.
“Ми раді, що Маленький Принц тепер має надійного партнера в Україні. Це допоможе ще більше популяризувати цінності, закладені в книзі Антуана де Сент-Екзюпері, та зробити їх доступнішими для української аудиторії. Ми з нетерпінням чекаємо на нові можливості, які відкриються в цьому регіоні світу, де ця історія та її цінності й надалі надихають покоління”, — сказав Томас Рівʼєр, керівник ліцензування та глобальний бренд-менеджер компанії Le Petit Prince Licensing.
Книгу “Маленький Принц” перекладено 622 мовами, щороку продається понад 5 мільйонів примірників, а по всьому світу бренд підтримує мережа з 380 активних ліцензіатів.
Довідка:
Le Petit Prince Licensing спеціалізується на захисті та управлінні інтелектуальними правами брендів, включаючи ліцензування, маркетинг та монетизацію прав на культурні продукти. Відео до 80-річчя бренду
Агенція Nerd — частина медіахолдингу FILM.UA, що спеціалізується на наданні ліцензій на використання брендів фільмів, мультфільмів, серіалів тощо в тематичних товарних колекціях, рекламних кампаніях і дизайні простору. У портфелі агенції — права на такі бренди, як Мавка, Маленький Принц, Робокар ПОЛІ, Хоробрі Зайці, Тара Данкан, Горджес та інші відомі українські й міжнародні бренди та кінобренди.
Після обʼєднання з Brandly, Nerd agency також пропонує послуги продакт-плейсменту і кіно та серіалах, інтеграції у промо їх кампанії фільмів, а також рекламний продакшен. Актуальні проєкти для інтеграцій: “Мавка. Справжній Міф”, “Потяг до Різдва”, “Потяг Червона Рута”, анімаційний фільм “Наша Файта” та серіал “Прикордонники 2”.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

