У Rivian є серйозна проблема з цільовою аудиторією, якої немає у Tesla
У Rivian є серйозна проблема з цільовою аудиторією, якої немає у Tesla

У Rivian є серйозна проблема з цільовою аудиторією, якої немає у Tesla

Rivian, який розглядався як конкурент Tesla, поки що значно відстає за обсягами продажів. У минулому році Tesla реалізувала майже 1,8 мільйона автомобілів, тоді як Rivian — лише близько 50 тисяч. Для зростання компанії важливо швидко вивести на ринок нові моделі R2 та R3, але проблема не лише в ціні.Азіатські покупці складають значну частку ринку електромобілів. Вони закуповують 12,7% усіх EV, окрім Tesla та Rivian. При цьому Tesla демонструє вражаючі показники — 27,2% її клієнтів є представниками азіатської спільноти. Rivian у цьому плані відстає, особливо у сегменті пікапів, які не так популярні серед цієї групи.Навіть у порівнянні з Tesla Cybertruck, який сприймається неоднозначно, Rivian R1T програє: лише 8% його покупців — азіати, тоді як для Cybertruck цей показник становить 24%.Азіатські покупці часто обирають бренди з сильним іміджем, такі як Mercedes, BMW або Tesla. Наприклад, 33% продажів Tesla Model X припадає на азіатські домогосподарства. Rivian потребує не лише технічних переваг, але й створення бажаного образу, щоб конкурувати з цими гравцями.Майбутні моделі R2 та R3 можуть розширити аудиторію, але компанії варто зберегти їх преміальність, щоб не втратити ключових клієнтів. Успіх Rivian залежатиме не тільки від ціни, а й від того, наскільки він зможе стати символом статусу та інновацій.

Источник материала
loader
loader