Власний дім посеред гір: як Skogur перетворює дитячу мрію у реальність
Як діти малюють будинок? Над цим замислилися засновники курорту Skogur ще на етапі проєктування.
Ця відповідь лягла в основу концепції курортно-інвестиційного проєкту, якому досі немає аналогів у Карпатах.
Так Skogur став місцем сили для відпочинку, відновлення, а також для реалізації довгострокових житлових чи інвестиційних планів і втілення мрій для тих, хто придбав тут дім.
«Діти не мають нажитого досвіду, у них свідомість – абсолютно чиста, - розповідає співзасновник SKOGUR Андрій Мартищук, - Як виявилося, діти зображують будинок так, як виглядає скандинавський стиль барнхаус: це прості геометричні форми, чіткі лінії, мінімалізм.
Тож і ми вирішили втілити в життя таке архітектурне рішення».
Нині SKOGUR запрошує гостей в котеджі третьої черги будівництва.
Разом із ними стали доступними десять «розумних будинків» Smart House 2.0.
Проєкт продовжує розвиватися, пропонуючи варіанти для проживання та інвестування.
Близько сотні котеджів, побудованих в одному стилі, з використанням фальцю, термосмереки на фасадах, геометричних форм.
Вони чергами розміщені на 15-ти гектарах гірської місцевоті у селищі Яблуниця.
Тут унікальна природна естетика – густий ліс довкола та видовищні краєвиди на горизонті.
З панорамних локацій у SKOGUR видно вершини Говерли та Петроса.
Форми дахів гармонійно вписані в ландшафт.
Зовні архітектура має скандинавські риси, але всередині — відчутний місцевий колорит: орнаменти на тканинах і дереві, гуцульські ліжники, карпатські аромати різнотрав’я та хвої.
Кожен котедж оснащений усім необхідним: меблями, технікою, побутовими засобами до найменших дрібниць.
Від задуму до реалізації команда Skogur створила також власну сервісну компанію.
Андрій Мартищук разом із партнером Нестором Мельником прагнули зробити життя в горах зручним і передбачуваним та реалізували мрію багатьох про будинок в горах без турбот.
«Усім, хто хоче мати будинок в горах, але не бажає заходити в процес купівлі землі, будівництва та експлуатації нерухомості, ми пропонуємо готовий продукт.
Людина приїжджає в будинок, де наповнений холодильник, застелені ліжка і ввімкнено опалення.
Їй не доводиться розчищати прилеглу територію від снігу чи косити траву.
Поруч постійно перебуває персонал, готовий будь-якої миті допомогти,» — розповідає Андрій Мартищук.
У власників залишається можливість вибору: жити самим або надавати котедж для короткострокової оренди.
У будь-якому випадку управління об’єктом — сталою послугою, незалежно від мети придбання.
Це — одна з практичних переваг Skogur.
Як і 5-річна історія, за час якої на тлі реалізованих цілей сформувався високий авторитет компанії та її засновників.
Адже у період випробувань на плаву залишаються ті, хто чітко бачить горизонти власних планів.
За п’ять років існування компанія реалізувала низку етапів проєкту, здобувши досвід і довіру.
Як зазначає співзасновник та виконавчий директор Нестор Мельник, нині акцент зміщено в бік оздоровчого формату: «Уже сьогодні SKOGUR - один із наймасштабніших проєктів в Українських Карпатах.
І він лише набирає обертів.
Зараз ми активно впроваджуємо відпочинково-оздоровчий продукт, адже вбачаємо в цьому майбутнє туристичної галузі.
Wellness-нерухомість за останні роки глобально стала найбільш прибутковим сектором і її ринкова вартість продовжує зростати.
Таким чином упровж найближчих 5 років ми плануємо вийти на завантаженість 70%, третину якої формуватиме саме попит на оздоровчий продукт».
Детальніше про інвестиції у Skogur.

