У TikTok з’явилася нова платформа для просування музики
У TikTok з’явилася нова платформа для просування музики

У TikTok з’явилася нова платформа для просування музики

Що передбачає програма

TikTok for Artists відкриває доступ до детальної статистики про взаємодію з піснями на TikTok, як от перегляди, згадки у відео, збереження, демографічні дані аудиторії – вік, мова, стать. Також доступні рекомендації з оптимального використання сервісу та промо-інструменти, повідомляє TechCrunch, інформує 24 Канал.

Одним із ключових нововведень став інструмент Pre-Release: тепер виконавці можуть анонсувати нові альбоми в TikTok, а користувачі – зберігати їх у своїй бібліотеці Spotify або Apple Music ще до релізу. Треки автоматично стануть доступні в день виходу.

Де уже доступна

TikTok for Artists вже працює у понад 25 країнах, зокрема в США, Великій Британії, Франції, Бразилії, Японії, Південній Кореї та ОАЕ. У TikTok обіцяють поступово відкривати доступ і в інших регіонах.

Цей запуск відбувається на тлі того, що ByteDance – материнська компанія TikTok – вирішила згортати розвиток власного стримінгового сервісу TikTok Music. Замість конкуренції зі Spotify чи Apple Music компанія робить ставку на TikTok як потужну платформу для музичного промо.

Теги по теме
Бизнес музыка
Источник материала
loader
loader