TikTok запускає «TikTok для артистів» – нову платформу для музичного аналізу
TikTok запускає «TikTok для артистів» – нову платформу для музичного аналізу

TikTok запускає «TikTok для артистів» – нову платформу для музичного аналізу

TikTok оголосив про офіційний запуск TikTok for Artists – нової платформи для аналізу музики, розробленої, щоб допомогти артистам будувати кар’єру. Офіційний запуск відбувся через два місяці після того, як це в TikTok помітили під час тестування платформи у деяких країнах.

Цей інструмент створений, щоб допомогти артистам та їхнім командам краще зв’язуватися з шанувальниками, покращувати свої рекламні зусилля та створювати контент у TikTok. Платформа надає артистам, їхнім лейблам та командам доступ до даних про виконання музики та публікацій артиста, а також TikTok.

Ці показники включають кількість переглядів, публікацій та взаємодій авторів на кожну пісню, а також аналогічні дані щодо ефективності публікацій. Інші дані включають інформацію про підписників виконавця, таку як їхній вік, мова та стать.

TikTok для художників також містить покрокові посібники з інструментів та функцій TikTok, а також додаткову підтримку та ресурси, зазначає компанія.

TikTok запускає «TikTok для артистів» – нову платформу для музичного аналізу - Фото 1

Крім того, TikTok оголосив про запуск нового інструменту «Попередній реліз», який дозволяє виконавцям просувати майбутні релізи альбомів у TikTok. Ця функція дозволяє фанатам попередньо зберігати альбоми безпосередньо у своїй бібліотеці Spotify або Apple Music, де вони стануть доступними для прослуховування одразу після релізу.

TikTok відіграє важливу роль у розвитку музичних трендів та вірусних пісень, тому для компанії має сенс створити спеціальний простір, який допоможе артистам краще просувати свій контент та залучати шанувальників. TikTok for Artists може допомогти артистам розширити охоплення та збільшити свою аудиторію.

Варто зазначити, що запуск TikTok for Artists відбувся через вісім місяців після того, як ByteDance вирішила  закрити TikTok Music , сервіс потокового передавання музики, який тестувався в кількох країнах. На той час компанія заявила, що вирішила закрити сервіс, щоб «зосередитися на нашій меті – подальшому посиленні ролі TikTok у сприянні ще більшому прослуховуванню музики та цінності сервісів потокового передавання музики».

Події минулого року показують, що TikTok більше не намагається конкурувати з такими сервісами, як Spotify та Apple Music, а натомість зосереджується на тому, щоб бути платформою для пошуку та просування музики.

TikTok для художників тепер доступний в Індонезії, Японії, Кореї, Австралії, Новій Зеландії, Великій Британії, Ірландії, Франції, Німеччині, Італії, Іспанії, Нідерландах, Швеції, Норвегії, Данії, Єгипті, Лівані, Саудівській Аравії, Об'єднаних Арабських Еміратах, Марокко, США, Канаді, Мексиці, Бразилії, Колумбії та Аргентині. За словами представників TikTok, платформа незабаром буде запущена в інших країнах.

Источник материала
loader
loader