Кількість тих, хто позитивно ставиться до телемарафону, знизилась на 28% за два роки, — дослідження «Детектора медіа»
Кількість тих, хто позитивно ставиться до телемарафону, знизилась на 28% за два роки, — дослідження «Детектора медіа»

Кількість тих, хто позитивно ставиться до телемарафону, знизилась на 28% за два роки, — дослідження «Детектора медіа»

77% респондентів зазначають, що через брак різних точок зору на події в телемарафоні вони шукають інформацію в інших джерелах.

Частка тих, хто позитивно ставиться до формату телемарафону, знизилась за два роки з 45% у 2022 році до 17% у 2024-му. Про це свідчать результати п'ятої хвилі щорічного дослідження «Індекс медіаграмотності українців: 2020–2024», проведеного «Детектором медіа». Резільтати попередніх хвиль дослідження дивіться тут (за 2020 рік), тут (за 2021 рік), тут (за 2022 рік) та тут (за 2023 рік). 

Лише чверть українців (26%) звертається до ефірів національного телемарафону «Єдині новини» як до джерела інформації про суспільно-політичне життя. Це, за даними дослідження, помітне зниження у порівнянні з минулими опитуваннями — у 2022 році ця частка складала 41%, а у 2023 році — 31%.  

Окрім того, 77% респондентів зазначили, що через брак різних точок зору на події в телемарафоні вони шукають інформацію в інших джерелах.

38% опитаних вважають, що телемарафон є виправданим форматом під час війни, і 57% респондентів впевнені, що «Єдині новини» транслюють лише одну, офіційну точку зору на події, що є неприпустимим навіть під час війни.

Кількість тих, хто позитивно ставиться до телемарафону, знизилась на 28% за два роки, — дослідження «Детектора медіа» - Фото 1

При цьому, згідно з результатами дослідження, у порівнянні з 2023 роком, у 2024-му зросла кількість споживачів суспільно-політичного контенту в соціальних мережах (62% vs 70%) та месенджерах (55% vs 62%).

Методологія дослідження: кількісне дослідження; інтерв'ю обличчя-до-обличчя за допомогою планшета за стандартизованим опитувальником(CAPI).

Географія: національне дослідження. Дослідження не проводилось на тимчасово окупованих територіях Донецької, Луганської, Запорізької, Херсонської областей та в АР Крим

Обсяг вибірки: 1200респондентів.

Цільова аудиторія: доросле населення України(18―65 років).

Тип вибірки: репрезентативна за віком, статтю, типорозміромнаселеного пункту та регіоном.

Польовий етап: 15.01.2024– 29.01.2024, здійснений компанією «New Image Marketing Group». 

Звіт на основі даних кількісного дослідження, здійсненого дослідницькою агенцією «New Image Marketing Group» на замовлення ГО «Детектор медіа», склала кандидатка соціологічних наук Марта Наумова.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Источник материала
loader
loader