/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F88eb2fcd59b7f9fc1ea19fe6257208d7.jpg)
Mercedes-Benz презентує передові автомобілі для комунальних служб
Підрозділ Mercedes-Benz Special Trucks представляє на виставці Demopark біля Айзенаха десятки спеціалізованих автомобілів для комунального сектора. Основна увага надається рішенням для цілорічного використання.
Unimog
На стенді покажуть понад 20 вузькоспеціалізованих носіїв навісного обладнання на базі Unimog. Це косарки, поливальна техніка, подрібнювачі, очищувачі канав, підмітальні машини, а також комплексне зимове обладнання зі снігоочисниками та розкидачами від різних виробників. З серії позашляховиків буде представлений Unimog U 5023 з вантажним краном та лебідкою для самовитягування.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F6aa08370df5592870a771aab222d23bc.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F0a21b0d6a2a897505dd74f3a8c837a12.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fba24bf4384bb98a284c2f262fd383ffa.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F6a22404e5d0185846f3965720a8a154c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Ffe0bded33e09d293fbdbbe95319f7227.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F3b5f6e59146f443c664a60a079b5cb48.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fa13c766c163afdc45553a20b7978e815.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F175c7b61a31f4ccfcdca71b42fa4e72f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fe5ca65006553f5f3b84454026b273653.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F550f140693881663d865cf2a0b1c510d.jpg)
На особливу увагу заслуговує Unimog U 219 із зменшеною на 20 см – до 1,2 м висотою завантаження. Це стало можливим завдяки заниженому шасі в комбінації зі спеціальними шинами. Свій внесок зробила й проміжна рама меншого розміру – від Eggers Fahrzeugbau GmbH.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F849f0ab274588048862e0f792d858089.jpg)
U219 з меншою висотою завантаження
Uni-Touch
На виставці в Demopark буде продемонстровано й операційну систему Uni-Touch, яка забезпечує більш інтуїтивне та зручне керування навісним обладнанням. Центральна консоль була значно перероблена, має більш тонку конструкцію і може переміщатися як у поздовжньому, так й поперечному напрямку. Кількість елементів керування було скорочено для економії місця завдяки індивідуальному призначенню різних функцій і можливості збереження операцій, що повторюються. Сенсорний екран, який можна обертати та нахиляти, дозволяє користувачам виконувати відповідні налаштування для роботи.
Додатковий багатофункціональний джойстик також має елементи керування, що вільно призначаються, і може бути підключений або до сидіння водія, або до пасажирського сидіння. Джойстик завжди знаходиться під рукою, незалежно від положення пневмопідвіски сидіння.
Іншими елементами нової операційної системи є кнопка старт/стоп, яка замінює класичний ключ запалювання, а також нові панелі керування на дверях водія та пасажира, включаючи опціонні опуклі двері для газонокосарки.
Безпека
Mercedes-Benz Special Trucks запроваджує законодавство ЄС щодо безпеки транспортних засобів (Регламент ЄС 2019/2144 General Safety Regulation II, скорочено GSR) з новими функціями безпеки. У рамках нового Регламенту GSR такі системи допомоги водію як Sideguard Assist, Frontguard Assist, Traffic Sign Assist, камера заднього виду та система попередження про втрату тиску в шинах тепер входять до стандартної комплектації. Це має допомогти скоротити кількість смертельних випадків та серйозних травм на дорогах Європи до нуля до 2050 року у рамках Vision Zero.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F7113022ca7ae5c1522489f702642c56a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F02369ecd36897ea2d06dbe44844bc638.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F9e1a6176e63f525dabaab52d1ddf7d43.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fb49cf241dd0c1c341179c7e312609e6b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fa4b4a91a85e8b080c19775110313e95a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F084a557b906761fa0df98b5054fe8103.jpg)
eActros та Arocs
Mercedes-Benz Special Trucks також має у своєму портфоліо вантажівку eActros для утримання доріг у зимовий час. Повністю електричний eActros 400 представлений на виставці вже зарекомендував себе в комапанії Autobahn GmbH в Мюнхберзі під час п’ятимісячного випробувального пробігу. За цей період автомобіль проїхав понад 8000 км автомагістралями, розчищаючи їх від снігу. eActros 400 оснащений розкидувачем з бункером для солі об’ємом 6 м куб., резервуаром на 2640 л для соляного розчину, а також снігоочисним відвалом шириною понад 4,5 м – від Bucher Municipal -.
Для літнього обслуговування є варіант роботи зі змінними кузовами-контейнерами, який пропонує ще більше варіантів застосувань. Наприклад, електровантажівку можна використовувати для транспортування обрізків зелених насаджень, для зрошення зелених зон та ін.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F9b61bf708cfd5286ec675ac2b7ee18e4.jpg)
Mercedes-Benz Arocs
На виставці представлена й вантажівка Arocs 2948, також з обладнанням для зимового обслуговування. Зазначимо, що досі Arocs переважно використовувався у будівельній галузі. На стенді покажуть машину з колісною формулою 6×4/4, з постійним переднім приводом та керованою підкатною віссю.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fb3cfde9692b36fcc173ef65e3279aca6.jpg)
Mercedes-Benz Arocs

