Hyundai Elantra N демонструє, що повний привід — не обов’язкова умова, навіть у порівнянні з GR Corolla
Hyundai Elantra N демонструє, що повний привід — не обов’язкова умова, навіть у порівнянні з GR Corolla

Hyundai Elantra N демонструє, що повний привід — не обов’язкова умова, навіть у порівнянні з GR Corolla

Хоча на папері оновлена Toyota GR Corolla з 8-ступеневим “автоматом” мала б легко обігнати Hyundai Elantra N, реальні випробування Edmunds довели, що технічні характеристики – це одне, а дорожні показники – зовсім інше.1.6-літровий турбований трициліндровий двигун GR Corolla видає 300 к.с. та 400 Нм крутного моменту. Крім того, авто стандартно комплектується повним приводом і диференціалами підвищеного тертя на обох осях.У свою чергу, 2.0-літровий турбомотор Elantra N розвиває 276 к.с. та 392 Нм, хоча при активації функції N Grin Shift потужність тимчасово зростає до 286 к.с. На відміну від японського конкурента, корейська модель має лише передній привід.Стартувавши, Toyota мала б перевагу завдяки кращому зчепленню з дорогою. Хоча вона справді трохи вирвалася вперед на початку, коли Hyundai ще боровся за передачу потужності на колеса, незабаром Elantra N не лише наздогнала суперника, але й почала відриватися, першою увійшовши в розворот і фінішувавши на кілька сотень футів раніше.Друга гонка повторила сценарій першої – незважаючи на гарний старт, GR Corolla знову поступилася швидкісній Elantra N.Останніми роками неодноразово з’являлися повідомлення, що Hyundai свідомо занижує паспортні показники потужності для Elantra N, що підтверджують результати стендових випробувань. Хоча в управлінні корейський хетчбек може трохи поступатися Toyota, різниця між ними мінімальна.Незабаром ми протестуємо оновлену GR Corolla 2025 року у версіях з “механікою” та “автоматом” і розповімо про враження. На фоні загострення конкуренції у сегменті гарячих хетчбеків, очікування від новинки особливо високі.

Источник материала
loader
loader