Фінський стартап зробив окуляри, що автоматично підлаштовуються під зір
Фінський стартап зробив окуляри, що автоматично підлаштовуються під зір

Фінський стартап зробив окуляри, що автоматично підлаштовуються під зір

Фінський стартап IXI оголосив про залучення $36,5 млн у раунді фінансування серії А для розробки «розумних» окулярів з автоматичною корекцією зору. Засновники компанії раніше брали участь у створенні Varjo – розробника шоломів змішаної реальності, який залучив понад $200 млн. інвестицій. Про це пише «Главком» із посиланням на TechCrunch.

IXI зосередилася на окулярах як медичному пристрої, а не на продукті для доповненої реальності. «Ринок AR/VR поки не виправдав очікувань, тоді як корекція зору залишається невирішеною проблемою для мільйонів» – пояснив генеральний директор Ніко Ейден. Окуляри використовують рідкокристалічні лінзи і модуль відстеження руху очей, що автоматично підлаштовуються під фокусну відстань. Точні технічні деталі не розкриваються, але вартість пристрою порівнюють з iPhone – преміальним, але доступним рішенням.

Прототип окулярів може з'явитись до кінця 2025 року
Прототип окулярів може з'явитись до кінця 2025 року

Основна аудиторія продукту – люди з короткозорістю, користувачі прогресивних лінз, а також ті, хто зіткнувся з погіршенням зору після лазерної корекції. Ейден, який сам переніс повторну операцію, наголосив: «Наша мета – запропонувати технологію, яка не просто доповнює реальність, а виправляє її недоліки». При розрядженій батареї лінзи збережуть діоптрії для того, аби дивитись на відстані, але функції корекції близорукості тимчасово відключаться. Автономність таких окулярів складатиме близько двох днів.

«Унікальність IXI – у невидимій інтеграції технологій. Окуляри мають вигляд звичайних, але всередині це складна оптична система. Насправді не так багато людей намагаються використовувати технології для виправлення зору, і це краще для нас», – сказав Ейден.

Прототип окулярів планується подати до кінця 2025 року. Для виведення ринку потрібні дозволи регуляторів, включаючи сертифікацію як медичного виробу. Команда впевнена в успіху: «Ринок споживчої електроніки оцінюється в $200 млрд, і окуляри залишаються його останнім невивченим сегментом», – додав Ніко Ейден.

До слова, смарт-окуляри стануть головним пристроєм до 2030 року. Але це зовсім не означає, що інші гаджети перестануть існувати: комп'ютери і телефони так само будуть використовуватися, але рідше. 

Источник материала
loader
loader