/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fcc4df7f78de3449d7bf174b6752c271f.jpg)
Вони відмовилися від 103 тисяч доларів за цей 25-річний Acura Integra Type R
Завжди цікаво спостерігати, як автомобілі 1990-2000-х років з високими динамічними характеристиками перевершують за ціною новітні люксові моделі з потужнішими двигунами, передовою електронікою та зручністю. DC2 Integra Type R – саме такий випадок, вважається однією з найкращих передньопривідних моделей за керованістю та уособлює золоту еру японського автопрому. Через це екземпляри з мінімальним пробігом стрімко зросли у вартості останніми роками.На початку тижня одна з таких Integra Type R 2000 року виставлена на аукціон. Ставка досягла $102 989, але цього виявилось недостатньо для продавця.Для порівняння: новий Honda Civic Type R у США коштує від $47 тисяч, а Lexus LC 500 з V8 – від $101 100. Ця 25-річна Integra не має подвійної потужності порівняно з сучасними Honda, проте є значно рідкіснішою та несе у собі ностальгійну цінність, недосяжну для нових моделей. Її пробіг – лише 10 тисяч миль (16 тисяч кілометрів), а також вона отримала низку витончених доопрацювань.Рідкісний екземпляр з мінімальними змінамиНайдорожчий DC2R, проданий на аукціоні – жовтий екземпляр з пробігом 7 тисяч миль (11 200 км). Це сталося на піку пандемії COVID-19 у 2022 році. Чорна Integra з фарбуванням Flamenco Black Pearl належить дилеру з 2014 року, має чисту історію з Айови та відповідний звіт Carfax.Серед вдосконалень – легкосплавні 16-дюймові диски Mugen. Попередній власник встановив койловери A’Pexi WS та стабілізатори Mugen спереду й ззаду. Також оновлена гальмівна система. Зміни торкнулись і силового агрегату.Під капотом залишився легендарний 1.8-літровий двигун B18, але тепер з колекторами Mugen, новою вихлопною системою, алюмінієвим радіатором, шлангами Spoon Sports, оновленою клапанною кришкою та впуском повітря ARC. Важливо, що автомобіль зберіг оригінальну механічну коробку передач.Незначні зміни торкнулись салону. Встановлені крісла Recaro з японської Integra Type R та нові педалі з легкого сплаву. Хоча інтер’єр позбавлений сучасних зручностей, це лише підсилює відчуття від водіння.Чи справді ця малопробігова Integra Type R з незначним тюнінгом варта більш ніж удвічі дорожче за новий Civic Type R? Чи це лише ностальгія та любов до чистих підкапотних просторів? Діліться думками.

