Власник Cybertruck втратив бізнес за ніч через хвилю обурення через його нацистські вітання
Власник Cybertruck втратив бізнес за ніч через хвилю обурення через його нацистські вітання

Власник Cybertruck втратив бізнес за ніч через хвилю обурення через його нацистські вітання

Сьогодні майже кожна людина має при собі пристрій для зйомки. Це означає, що будь-яка наша дія на публіці може бути зафіксована та опублікована в інтернеті. Один підприємець на власному досвіді переконався у цьому. Після того, як він кілька разів показав нацистське вітання з вікна свого автомобіля, відео з цим інцидентом з’явилося в мережі. Як і очікувалося, рейтинг його компанії на Yelp різко впав.Як повідомляється у публікації, подія сталася в районі Мішн-Бей у Сан-Франциско. “Коли я йшов додому… власник Cyber Electric LLC кілька разів показав нацистське вітання, попередньо крикнувши гомофобні образи на мене та моїх друзів. Ця поведінка абсолютно неприйнятна та відображає цінності та переконання компанії. Мені шкода будь-кого, хто настільки невігласний та сповнений ненависті”, — написав автор посту.Дійсно, на відео, вбудованому нижче, видно саме це. Хоча деякі деталі опису важко підтвердити, очевидно, що людина робить відповідний жест, а на борту електромобіля видно логотип компанії. Варто зазначити, що ми не знаємо, що передувало цій ситуації. Хоча ніщо не виправдовує таку реакцію, важко повірити, що ми бачимо повний контекст події.Тим часом користувачі, які побачили відео, почали залишати негативні відгуки про Cyber Electric на Yelp. “У Модесто немає місця для бізнесу нацистів. Не підтримуйте фашизм чи гомофобію”, — написав один із оглядачів. “Хочете, щоб ця людина була у вашому домі, поряд з вашою родиною, виконуючи ремонт?” — додав інший користувач із району затоки. “Огидно”. Цікаво, що Yelp згодом видалив негативні відгуки, надавши таке пояснення.Реакція Yelp“Цей бізнес нещодавно привернув увагу громадськості, що часто призводить до того, що люди залишають тут свої думки про події, а не про реальний досвід співпраці з компанією”, — заявили представники платформи. “Ми тимчасово призупинили публікацію контенту на цій сторінці, доки перевіряємо, чи відображаються тут справжні відгуки клієнтів, а не обговорення нещодавніх подій (навіть якщо це означає обмеження можливості висловлювати думки, з якими ми могли б погодитися)”.На його захист, власник Cyber Electric Марко Діаз вже відреагував на ситуацію. Він опублікував відео на своєму YouTube-каналі, де визнав, що показав нацистське вітання. Хоча він заперечив звинувачення у використанні гомофобних образ, він зізнався, що своїми діями завдав болю іншим. “Щоб виправити ситуацію, я вивчаю питання, підтримую організації проти ненависті та працюю над тим, щоб моя компанія сприяла інклюзивності. Я готовий вчитися та відновлювати довіру. Сподіваюся, що мої дії покажуть мою щирість”, — заявив він.Схоже, це була спроба бути “крутим”, яка абсолютно не вартувала таких наслідків. Цей випадок ще раз нагадує, що в сучасному світі майже все потрапляє на відео, а пошкоджену репутацію вже не так просто відновити.

Источник материала
loader
loader