Суспільне та Prometheus створили навчальний курс із журналістики
Суспільне та Prometheus створили навчальний курс із журналістики

Суспільне та Prometheus створили навчальний курс із журналістики

Курс «Журналістика 360: інструменти та техніки від Суспільного» безкоштовний, але поки доступний тільки для жителів громад, які хочуть стати гіперлокальними кореспондентами Суспільного у 15 регіонах.

Як повідомляє корпоративний сайт Суспільного, унікальність курсу у тому, що він поєднує практичний підхід, реальні кейси й знання від експертів. Наповнення розробили тренери курсу від Суспільного та Шведського радіо. Методичний дизайн і підтримку, знімання й монтаж лекцій, адаптацію завдань і платформу для навчання забезпечив Prometheus. 

Форма реєстрації на курс з переліком міст і громад — за лінком. 

«Ми ставили перед собою мету не просто дати теоретичні знання, а запропонувати практичний інструментарій, який одразу можна застосувати в реальній роботі. Курс масштабний, охоплює 79 лекцій і практичні завдання, що дозволяє повноцінно розкрити теми від стандартів журналістики й фактчекінгу до безпеки, сторітелінгу та використання штучного інтелекту. Він стане основою для навчання майбутніх гіперлокальних кореспондентів Суспільного, а згодом — відкритим ресурсом для всіх, хто хоче вдосконалити свої навички», — розповіла менеджерка Суспільного, відповідальна за реалізацію проєкту Євгенія Гайфер.  

Першими учасниками навчального курсу стануть претенденти на гіперлокальних кореспондентів Суспільного у громадах Чернігівщини, Сумщини та Харківщини. Їхнє навчання розпочнеться після 5 травня. По завершенню фінальної хвилі розбудови гіперлокальної мережі Суспільного, у жовтні 2025 року, курс буде у вільному доступі для всіх охочих. 

Навчальний курс «Журналістика 360: інструменти та техніки від Суспільного» складається з таких модулів:

  • стандарти інформаційної журналістики та конвергентна журналістика;
  • фактчекінг, верифікація інформації, критичне мислення;
  • сторітелінг, пошук тем, контент-планування;
  • зйомка і монтаж;
  • безпека журналіста під час роботи;
  • використання штучного інтелекту в журналістиці.

Тренерами курсу стали:

  • Христина Гаврилюк, головна продюсерка інформаційного мовлення Суспільного, має досвід польової журналістики та управління командами — від місцевої редакції до національної мережі.
  • Ангеліна Карякіна, журналістка й медіаменеджерка, радниця голови правління Суспільного Мовлення, має понад 15 років досвіду роботи у розбудові медіа, зокрема збільшення їхньої конвергентності.
  • Євгенія Моторевська, відеопродюсерка, журналістка, редакторка, керівниця відділу розслідувань воєнних злочинів The Kyiv Independent.
  • Алла Скорик, журналістка, директорка департаменту регіонального контенту дирекції інформаційного мовлення Суспільного. У 2018 році прийшла на Суспільне, щоб розбудовувати Чернігівську філію і зробити її впливовим місцевим медіа.
  • Анна Погребна, шеф-редакторка соцмереж цифрових платформ Суспільного мовлення. Раніше працювала журналісткою та редакторкою на «Суспільне Суми», згодом — на сайті «Суспільне Новини».
  • Олексій Мацкевич, відеограф, редактор ютуб-каналу «Суспільне Культура», знімає влоги й інтерв’ю для проєктів Суспільного про «Євробачення».
  • В’ячеслав Мавричев, воєнний кореспондент, редактор, медіаменеджер, шеф-редактор східного хабу Суспільного та «Суспільне Харків», має досвід організації роботи редакції у прифронтових умовах.
  • Анастасія Коріновська, редакторка, продуктова менеджерка сайту suspilne.media, має досвід керування командою сайту «Суспільне Новини», створила принципи використання штучного інтелекту на Суспільному.

У модулі про штучний інтелект тренерами курсу стали також і представники Шведського радіо: керівник відділу АІ та новинної стратегії Олле Закріссон, журналісти Анна Імс та Калле Ковач і юридична консультантка Йозефін Сандстедт.

Фото: Суспільне

 

Читайте також
Суспільне шукає гіперлокальних кореспондентів у громадах Львівщини, Тернопільщини та Івано-Франківщини
До гіперлокальної мережі Суспільного у 2025 році доєднаються ще 12 регіонів
Обличчя гіперлокальної мережі Суспільного: як працюють журналісти у віддалених громадах України
Нові гіперлокальні кореспонденти Суспільного за вісім місяців роботи зробили 878 матеріалів
Суспільне планує розширення мережі гіперлокальних кореспондентів у громадах
На Суспільному планують інвестувати в гіперлокальні новини
Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
Долучитись
Источник материала
loader
loader