Суспільне та Prometheus створили навчальний курс із журналістики
Як повідомляє корпоративний сайт Суспільного, унікальність курсу у тому, що він поєднує практичний підхід, реальні кейси й знання від експертів. Наповнення розробили тренери курсу від Суспільного та Шведського радіо. Методичний дизайн і підтримку, знімання й монтаж лекцій, адаптацію завдань і платформу для навчання забезпечив Prometheus.
Форма реєстрації на курс з переліком міст і громад — за лінком.
«Ми ставили перед собою мету не просто дати теоретичні знання, а запропонувати практичний інструментарій, який одразу можна застосувати в реальній роботі. Курс масштабний, охоплює 79 лекцій і практичні завдання, що дозволяє повноцінно розкрити теми від стандартів журналістики й фактчекінгу до безпеки, сторітелінгу та використання штучного інтелекту. Він стане основою для навчання майбутніх гіперлокальних кореспондентів Суспільного, а згодом — відкритим ресурсом для всіх, хто хоче вдосконалити свої навички», — розповіла менеджерка Суспільного, відповідальна за реалізацію проєкту Євгенія Гайфер.
Першими учасниками навчального курсу стануть претенденти на гіперлокальних кореспондентів Суспільного у громадах Чернігівщини, Сумщини та Харківщини. Їхнє навчання розпочнеться після 5 травня. По завершенню фінальної хвилі розбудови гіперлокальної мережі Суспільного, у жовтні 2025 року, курс буде у вільному доступі для всіх охочих.
Навчальний курс «Журналістика 360: інструменти та техніки від Суспільного» складається з таких модулів:
- стандарти інформаційної журналістики та конвергентна журналістика;
- фактчекінг, верифікація інформації, критичне мислення;
- сторітелінг, пошук тем, контент-планування;
- зйомка і монтаж;
- безпека журналіста під час роботи;
- використання штучного інтелекту в журналістиці.
Тренерами курсу стали:
- Христина Гаврилюк, головна продюсерка інформаційного мовлення Суспільного, має досвід польової журналістики та управління командами — від місцевої редакції до національної мережі.
- Ангеліна Карякіна, журналістка й медіаменеджерка, радниця голови правління Суспільного Мовлення, має понад 15 років досвіду роботи у розбудові медіа, зокрема збільшення їхньої конвергентності.
- Євгенія Моторевська, відеопродюсерка, журналістка, редакторка, керівниця відділу розслідувань воєнних злочинів The Kyiv Independent.
- Алла Скорик, журналістка, директорка департаменту регіонального контенту дирекції інформаційного мовлення Суспільного. У 2018 році прийшла на Суспільне, щоб розбудовувати Чернігівську філію і зробити її впливовим місцевим медіа.
- Анна Погребна, шеф-редакторка соцмереж цифрових платформ Суспільного мовлення. Раніше працювала журналісткою та редакторкою на «Суспільне Суми», згодом — на сайті «Суспільне Новини».
- Олексій Мацкевич, відеограф, редактор ютуб-каналу «Суспільне Культура», знімає влоги й інтерв’ю для проєктів Суспільного про «Євробачення».
- В’ячеслав Мавричев, воєнний кореспондент, редактор, медіаменеджер, шеф-редактор східного хабу Суспільного та «Суспільне Харків», має досвід організації роботи редакції у прифронтових умовах.
- Анастасія Коріновська, редакторка, продуктова менеджерка сайту suspilne.media, має досвід керування командою сайту «Суспільне Новини», створила принципи використання штучного інтелекту на Суспільному.
У модулі про штучний інтелект тренерами курсу стали також і представники Шведського радіо: керівник відділу АІ та новинної стратегії Олле Закріссон, журналісти Анна Імс та Калле Ковач і юридична консультантка Йозефін Сандстедт.
Фото: Суспільне
Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.
Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».

