/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fc3c9b9e09c318664070f668947efcf89.jpg)
Nissan планує відновити Xterra як гібридний автомобіль
перебуває у кризовому стані. За даними, що вивчалися, чисті збитки за минулий фінансовий рік можуть скласти близько $5 мільярдів, і компанія йде на великі втрати вперше з моменту свого заснування. Після , японський автовиробник проводить реструктуризацію бізнесу, і північноамериканський ринок є великим сегментом.Скасувавши зміни на моделях та Maxima (вічна пам’ять шанувальникам), американські підрозділи компанії хочуть сконцентрувати увагу на SUV-моделях. І одним із ключів до виходу з кризового стану, за словами керівників, є повернення назви Xterra із покійних.Xterra, Який Завоював Серця АмериканцівПерші Xterra вийшли на ринок у 1999 році і стали хітом для Nissan. Вони базувались на платформі пікапа Pathfinder / Frontier та пропонували спроможний, беззайвязковий підхід, який сподобався клієнтам. Модель припинили виробляти у 2015 році, змінивши акцент на кросовери.Читайте Також:Протягом свого існування, позашляховик вийшов за межі очікувань у продажах. Розроблений на мізерний бюджет, передбачалося, що щорічно буде продано близько 40 000 авто. У піку свого успіху, було продано 88 000, що більше ніж удвічі перевищило початкові прогнози.Повернення МагіїДесять років після виходу Xterra з виробництва, компанія Nissan зараз розглядає можливість його повернення як стратегічний крок для оновлення бренду. Плани йдуть далі, ніж тільки нова , затверджена Nissan North America, яка з’явиться на SEMA цього року.Керівництво, включаючи голову Nissan Americas, християнина Мюн’є та головного продуктового планувальника Nissan Americas Понза Пандікутхіра, визнають зростаючий попит споживачів на SUV, спроможні забезпечувати жорсткі пригоди в природі, про що свідчать популярність і успіх моделей , і .«Якби я міг припаркувати машину завтра, це був би Xterra,» – сказав Мюн’є, спілкуючись з . «Ми працюємо над цим. Ми знайдемо спосіб». Ймовірно, відроджений Xterra підніметься на клас вище, з компактного позашляховика до середньорозмірного сегменту.Ще Не Все Дано МертвеХоча американська керівництво Nissan може вважати, що новий Xterra може змінити стан речей, існує практична проблема, яку компанія повинна вирішити: ресурси. Приоритизація відродження Xterra потребує обережної оцінки порівняно з іншими актуальними проєктами, зокрема ініціативи.Зобов’язання Nissan до сталого розвитку вказує на те, що Xterra ймовірно матиме замість внутрішнього згоряння або повного електричного приводу. Мюн’є пропонує гібридний підхід з електричним запасом ходу від 70 до 100 миль, який доповнюється бензиновим генератором, що підвищує загальний запас ходу до близько 600 миль. Така конфігурація збалансовує вимоги до викидів з практичністю, особливо для буксирування та позашляхових можливостей.Повернення Xterra підкреслює ширшу тенденцію галузі до жорстких, так званих “лайфстайл” автомобілів. Nissan прагне повернутися до зростаючего й прибуткового ринкового сегменту, і один із дилерів передбачає значний продаж. Вони прогнозують щорічний продаж до 80 000 одиниць, зумовлений ностальгією та нескінченною популярністю автомобілів для пригод в природі.

