I квартал 2025 року: Виручка Групи — €11,7 млрд завдяки сильним результатам продуктів
І квартал 2025 року:
- Виручка Групи склала €11 675 млн, що на -0,3% менше порівняно з І кварталом 2024 року, або на +0,6% більше за постійними валютними курсами1 порівняно з І кварталом 2024 року.
- Виручка автомобільного підрозділу склала €10 128 млн, -3,0% порівняно з І кварталом 2024 року, та -2,2% за постійними валютними курсами1 порівняно з І кварталом 2024 року.
- Суттєво-позитивний ефект зміни продуктового міксу: +3,7 процентного пункта.
Великі комерційні успіхи:
Група Renault продала 564 980 одиниць у І кварталі 2025 року, що на 2,9% більше порівняно з І кварталом 2024 року.
- В Європі2 продажі Групи зросли на 2,8%, до 402 413 одиниць (PC+LCV3), значно випереджаючи ринок (-2,0%), завдяки сильним результатам продажів легкових авто бренду Renault. Dacia перевершила ринок у Європі: модель Sandero лишається №1 за продажами, а модель Bigster почала активно залучати замовлення.
- На міжнародних ринках бренд Renault збільшив продажі на 11,6%, завдяки суттєвому зростанню в Латинській Америці (+21,1%), Марокко (+45,5%) і Південній Кореї завдяки реалізації Міжнародного стратегічного плану 2027
Комерційна політика залишалась орієнтованою на створення цінності з 58,5% продажів у роздрібному каналі4, що на 16,8 пунктів вище середнього ринку; 40,6% продажів припало на сегмент C та вище5. Група Renault підтримує залишкову вартість своїх автомобілів на значно вищому рівні, ніж у прямих конкурентів, завдяки комплексному підходу до ціноутворення.
Група Renault продовжує наступ6 у сфері електрифікації7:
Частка електрифікованих продажів у Європі зросла до 44,2% (+15,3 пункти порівняно з І кварталом 2024 року), часткою гібридів на рівні 31,0% (+10,2 пункти) та електромобілів на рівні 13,2% (+5,1 пункти) завдяки моделям Renault 5 E-Tech, Spring та Scenic E-Tech.
Бренд Renault досяг 61,2% електрифікованих продажів у Європі, що на 15,0 пунктів більше, ніж у І кварталі 2024 року, та на 6,6 пунктів більше, ніж у IV кварталі 2024 року: продажі гібридів зросли на 46,1% (частка — 44,1%), продажі електромобілів — на 87,9% (частка — 17,1%). Renault став другим брендом у Європі за продажами повних гібридів (HEV).
- Міцний обсяг замовлень у Європі — близько 2 місяців випереджальних продажів, що свідчить про успіх нових запусків.
- Група Renault підтверджує свій фінансовий прогноз на 2025 рік:
1 Для того, щоб проаналізувати зміну консолідованого доходу при постійних обмінних курсах, Група Renault перераховує дохід за поточний період, застосовуючи середні обмінні курси за попередній період.
2 Результати Європейського ринку згідно з ACEA.
3 Пасажирські і легкі комерційні автомобілі.
4 Група Renault, пасажирські авто, Франція, Німеччина, Італія, Іспанія та Великобританія.
5 Результати бренду Renault, пасажирські авто Європейського ринку згідно з ACEA.
6 Попередні дані на кінець березня 2025 року на основі наступних європейських ринків: Австрія, Бельгія, Чехія, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Литва, Люксембург, Нідерланди, Норвегія, Польща, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Велика Британія.
7 Включно з електричними, гібридними (HEV) і Плаг-ін гібридними (PHEV) пасажирськими автомобілями, за виключенням м’яких гібридів (MHEV).
- Операційна маржа Групи ≥7% (включаючи приблизно 1 пункт негативного впливу від CAFE1)
1CAFE – Середня корпоративна паливна економічність.
- Вільний грошовий потік ≥€2 млрд (враховуючи негативний вплив капітальних витрат на дослідження та розробки RNAIPL, очікуваний на рівні близько €200 млн).
- У 2025 році Група Renault планує запустити 7 нових моделей (зокрема електричний Renault 4 E-Tech, Dacia Bigster та Alpine A390 для Європи, а також кросовер C-класу для міжнародних ринків) і провести 2 фейсліфти (Renault Austral та Renault Espace). Крім того, бренд Renault представить моделі Grand Koleos та Kardian на нових ринках.
«У першому кварталі 2025 року Група Renault перевершила ринок зі зростанням світових продажів на 2,9% попри складне середовище. Це зростання забезпечене успіхом наших нещодавніх запусків: на них припадало 28,3% нашої виручки у першому кварталі, і їхня частка буде зростати в наступних кварталах завдяки поступовому розширенню виробництва нових моделей. До кінця 2025 року Renault матиме найсвіжіший модельний ряд у Європі, паралельно розширюючи присутність на міжнародних ринках.
Сила Renault також полягає у зниженні ризиків за рахунок пропозиції як електромобілів, так і автомобілів із ДВЗ та гібридів незалежно від темпів енергетичного переходу. Ця гнучкість і активна продуктова стратегія надають нам конкурентну перевагу.
Управління витратами залишається ключовим пріоритетом. В умовах дуже нестабільного макроекономічного середовища Група Renault вирішила проактивно впровадити додаткові заходи зі скорочення витрат. Ці зусилля підвищать нашу конкурентоспроможність.» зазначив Дункан Мінто, фінансовий директор Групи Renault.
Консолідований дохід Групи Renault
(в мільйонах євро) | 2024 | 2025 | Зміна 2025/2024 | Зміна при постійному валютному курсі FX1 |
1ий квартал | ||||
Автомобільна промисловість | 10,446 | 10,128 | -3.0% | -2.2% |
Сервіси мобільності | 15 | 23 | +53.3% | +52.8% |
Фінансування продажів (Mobilize Financial Services) | 1,246 | 1,524 | +22.3% | +23.5% |
Total | 11,707 | 11,675 | -0.3% | +0.6% |
1-Для того, щоб проаналізувати зміну консолідованого доходу при постійних обмінних курсах, Група Renault перераховує дохід за поточний період, застосовуючи середні обмінні курси за попередній період.
Топт 15 ринків групи Renault станом на кінець березня 2025
Станом на березень 2025 | Об’єм продажів 2 | Частка ринку PC + LCV | |
(у штуках) | у % | ||
1 | France | 132,712 | 26.8 |
2 | ITALY | 55,126 | 11.2 |
3 | SPAIN | 42,592 | 13.2 |
4 | TÜRKIYE | 35,607 | 12.9 |
5 | GERMANY | 34,950 | 4.8 |
6 | UNITED KINGDOM | 33,278 | 5.0 |
7 | BRAZIL | 29,708 | 5.7 |
8 | BELGIUM+LUXEMBOURG | 19,831 | 12.8 |
9 | MOROCCO | 18,729 | 38.9 |
10 | ARGENTINA | 15,493 | 10.1 |
11 | SOUTH KOREA | 13,598 | 3.5 |
12 | ROMANIA | 12,417 | 33.3 |
13 | POLAND | 12,286 | 7.7 |
14 | Portugal | 10,026 | 15.1 |
15 | INDIA | 8,302 | 0.6 |
2-Продажі за виключенням Twizy.
Всього продажів Групи Renault PC + LCV по брендам
Перший квартал | Перший квартал | |||
2024 | 2025 | Change % | ||
RENAULT | ||||
PC | 266,861 | 311,111 | +16.6% | |
LCV | 98,562 | 77,905 | -21.0% | |
PC+LCV | 365,423 | 389,016 | +6.5% | |
RENAULT KOREA MOTORS | ||||
PC | 5,385 | 126 | -97.7% | |
DACIA | ||||
PC | 175,324 | 172,736 | -1.5% | |
LCV | 2,009 | 1,014 | -49.5% | |
PC+LCV | 177,333 | 173,750 | -2.0% | |
ALPINE | ||||
PC | 1,063 | 2,088 | +96.4% | |
ГРУПА RENAULT | ||||
PC | 448,633 | 486,061 | +8.3% | |
LCV | 100,571 | 78,919 | -21.5% | |
PC+LCV | 549,204 | 564,980 | +2.9% |

