$28 000 електромобіль Slate розриває Інтернет, але чи вже переборений його успіх?
$28 000 електромобіль Slate розриває Інтернет, але чи вже переборений його успіх?

$28 000 електромобіль Slate розриває Інтернет, але чи вже переборений його успіх?

Компанія Slate, яку підтримує Джефф Безос, вчора представила свій модульний електромобіль за $28 тис.Цей голий вантажівка має ручні вікна і запас ходу 150 миль.Додатковий верх вантажівки перетворює двомісний пікап на п’ятимісний позашляховик.З такою кількістю сучасних автомобілів, які схожі один на одного, ідентичними дизайнами та часто такими ж силовими установками, з’явлення щось дійсно відмінне є причиною хвилювання. Проте, чи може збунтованість нового EV викликати ситуацію з одежею нового імператора?Якщо ви ще не бачили нашого звіту про дебют Slate, радимо ознайомитися з нашою оригінальною історією за посиланням нижче цього абзацу. Ось коротко: Slate – це стартап із Мічигану, якого підтримує компанія Amazon Джеффа Безоса, яка хоче продавати доступні електричні корисні автомобілі.Вони коштують від $27,500 ($20 тис. після федеральних податкових кредитів), а модульний дизайн означає, що ви зможете перетворити двомісний пікап на позашляховик із двома рядами сидінь або позашляховик із задньою частиною купе або відкритим дахом за допомогою додаткового комплекту.Усі ці переваги – дійсні переваги. Більшість небагатьох електричних корисних автомобілів, як R1S і R1T та ті, що з’являться незабаром від Scout, коштують понад $50 тис., що не доступно для багатьох американських покупців. Дуже приємно бачити автовиробника, який будує простий, безкомпромісний пікап, який не дорогий і не займає два місця для паркування. Можливість переключатися між конфігураціями пікапа та позашляховика дійсно додає до його зручності.Але було зроблено багато компромісів для досягнення ціни менше $30 тис. Найочевидніше компроміс – перелік стандартного обладнання робить його схожим на Maybach. Тут немає сенсорного екрана, що, в принципі, не погано, оскільки у всіх нас є смартфони, і це означає, що ви отримуєте фізичні круглі контролі для кондиціонера.Проте навіть відсутній який-небудь стереосистема/динаміки, що встановлюються як стандарт, щоб програвати музику з вашого телефону. Вони є факультативними, так само як обгортка, яку вам доведеться застосувати, щоб змінити колір кузова, оскільки немає варіантів фарбування через відсутність фарби.Ділянка електричних автомобілів теж стикається з цими викликами. Один експерт зазначив, що обмежена відстань подорожі може відштовхнути покупців. І хоча можна буде додати більшу батарею з ємністю 84,3 кВт*год, яка дасть вам 240 миль (386 км), це, ймовірно, піднесе ціну вище $30 тис. (перед кредитами), і коли ви додасте верх позашляховика, обгортку, Bluetooth динаміки та інші опції персоналізації, ваш вигідний пікап вже не буде таким вигідним.Мені дуже хочеться підтримати Slate. Мені не подобається, що автомобілі стали настільки важкими і складними, і це виглядає як мій чистюля для зубів Suri, якому не потрібні заумовлені функції, які ви ніколи не використовуєте, як дурні мобільні додатки Bluetooth, але він добре збудований і довго витримує на заряді. Спрямування Slate на простоту, даруючи нам лише те, що нам потрібно, і нічого зайвого, освіжає, і інші автовиробники, постійно додаючи непотрібні гаджети, щоб привернути нашу увагу, можуть вчитися.Але, як виявила Toyota з , є велика різниця між тим, щоб збудувати групу людей на ідею простого, чистого автомобіля і реальним його придбанням. Коли опілки від запуску Slate осіються, а рекламний шум від вікон-кранів та дуже голого, дуже пластикового інтер’єру та конфігурованого даху (куди ви його зберігатимете?) відійде, і пікапи будуть доступні для покупки, чи американці відкриють свої гаманці?Або вони вирішать, що це просто занадто скомпрометовано, занадто базово, і є кращі варіанти за схожі гроші.І, можливо, за менші гроші, якщо зникне перевага податкових кредитів на електромобілі (він вже недоступний для всіх покупців). Інші варіанти, як $24 тис. Ford Maverick з післяпродажною , для того, щоб надати почуття SUV, не такі стильні, як пікап від Slate, і не електричні, але це великі продукти. І чи хтось насправді в Америці кричить за електричним пікапом зараз?Slate вважає, що вони будуть продавати 150 тис. автомобілів щорічно, і ми сподіваємося, що це станеться, але як ви оцінюєте їх шанси? Чи є це вірогідний пікап та справжня перевага ігрових мас, про які говорять деякі люди, чи ж він просто величезно розрекламований, все ще занадто дорогий і приблизно п’ять років передчасно? Залиште коментар та дізнайтеся.

Источник материала
loader
loader