Інноваційний Slate атакує ринок електромобілів із пікапом за менше ніж $20,000, що може перетворюватися на SUV
Інноваційний Slate атакує ринок електромобілів із пікапом за менше ніж $20,000, що може перетворюватися на SUV

Інноваційний Slate атакує ринок електромобілів із пікапом за менше ніж $20,000, що може перетворюватися на SUV

На останніх ділянках автомобільної промисловості з’являється багато стартапів, але рідко хто може завоювати успіх. Нова компанія під назвою Slate кидає виклик, обіцяючи побудувати та продавати електричний пікап, який можна налаштувати як п’ятимісний позашляховик або як утилітарне авто з заднім склом, схожим на Jeep Wrangler. Ціни будуть починатися з менше ніж $20,000 після федеральних стимулів.Slate представила кілька прототипів на заході у Лос-Анджелесі цього вечора, і хоча бренд є новим, він вже має серйозну фінансову підтримку і, здається, залучив понад $100 мільйонів. Головний власник фонду Jeff Bezos навіть надав деякі кошти, надаючи компанії важливу стартову точку до виходу на ринок.Компанія описує свій автомобіль як «чистий» Slate, тому його просто назвали Slate. Клієнтам будуть пропонувати широкі можливості персоналізації, що дозволить їм створити свій ідеальний електромобіль.Основа Slate базується на архітектурі скейтборда і пропонується з двома батарейними блоками. Базовий пакет – це одиниця з потужністю 52.7 кВт * год, яка надає Slate орієнтовний запас ходу 150 миль (241 км). Ті, хто потребує подорожувати трішки далі, можуть вибрати більший пакет на 84.3 кВт * год, який підвищує запас ходу до 240 миль (386 км). Усі моделі використовують задньомонтований електродвигун, який розвиває 201 к.с. (150 кВт).У стандартній комплектації базовий Slate має кузов довжиною 5 футів, максимальну грузопідйомність 1 000 фунтів (453 кг) та максимальне навантаження 1 400 фунтів (635 кг). Він підтримує швидке заряджання постійного струму потужністю 120 кВт, що дозволяє заряджати батарею від 20 до 80% приблизно за 30 хвилин.Головна причина, чому Slate зможе продати свій електрокар так дешево, полягає в тому, що в ньому відсутні багато технологій, які ми звикли бачити в сучасних ЕС. В ньому немає радіо, динаміків та сенсорного екрана інфотейменту. Всередині можна побачити лише базову приладову панель з невеликим цифровим дисплеєм та простим кермом. Навіть віконні ручки тут механічні. Поруч з кермом розташований спеціальний тримач для телефону, а Slate розробляє додаток для нього, щоб надати деякі варіанти розваг під час руху.Усі моделі Slate залишаться на заводі у цьому простому вигляді. Однак клієнти матимуть сотні аксесуарів на вибір для персоналізації свого автомобіля. Серед них будуть комплекти для перетворення його в позашляховик або відкритий дводверний автомобіль.Якщо ви хочете послухати музику під час поїздки, вам слід вибрати опційну аудіосистему Bluetooth. Якщо ви хочете будь-який колір, окрім сірого, вам доведеться обертати Slate, що, за словами компанії, можна зробити всього за 30 хвилин, завдяки його простій формі. Якщо вам потрібні диски відмінні від стандартних сталевих, їх також буде продаватися як аксесуар. Це новаторський спосіб маркетингу та продажу ЕС, і тільки час покаже, чи виявиться це хорошою ідеєю.Хоча Slate позбавлений багатьох зручностей, компанія вирішує досягти першокласних показників безпеки. Він має в стандартній комплектації систему керування тягуном, ESC, автоматичне екстрене гальмування, подушки безпеки, камеру заднього виду, попередження про зіткнення з вантажівкою та автоматичний високий промінь.Slate відомо, що його електричні вантажівки будуть вироблятися на новому заводі в Індіанаполісі, штат Індіана, і поставки клієнтам заплановані на четвертий квартал 2026 року. До цієї дати він продовжить тестування та розробку цього унікального ЕС, намагаючись переконати американських покупців купити саме цей автомобіль.Slate планує випускати щороку до 150 000 електричних вантажівок. Ті, хто бажає забезпечити собі призначення, можуть зробити це заставою в розмірі $50.

Источник материала
loader