Ігровий аккумулятор LMR від Ford: зниження вартості електромобілів та підвищення продуктивності
Ігровий аккумулятор LMR від Ford: зниження вартості електромобілів та підвищення продуктивності

Ігровий аккумулятор LMR від Ford: зниження вартості електромобілів та підвищення продуктивності

На сьогоднішній день більшість електромобілів на ринку використовують літієво-фосфатні (LFP) або нікелево-марганцево-кобальтові (NMC або NCM) батареї, в той час як деякі бренди також працюють над батареями з натрієвими іонами. Однак Ford оголосив про нову хімію батареї, яка з’явиться у його лінійці електромобілів у цьому десятилітті. Відома як Lithium Manganese Rich (LMR), вона була створена у Центрі відмінності по батареям Ford в Мічигані.Виробник стверджує, що батарея LMR відповідає за безпеку так само, як пак батарей LFP. Крім того, літієво-марганцево-керідж батарея має вищу енергетичну щільність, ніж високонікелеві.Ford вважає, що ця батарея допоможе досягти рівності вартості з моделями з ДВЗ.Директор відділу інженерії електрифікованого приводу в Ford Чарльз Пун пише, що нові батареї LMR мають вищу енергетичну щільність, ніж високонікелеві батареї. Він додав, що вони пропонуватимуть “більший запас ходу, що дозволить нашим клієнтам подорожувати далі на одному заряді та зменшить тривогу щодо запасу ходу”.Батарея LMR була розроблена з метою досягнення такого ж профілю безпеки, як у батарей LFP, і вони обіцяють бути “значно” дешевшими, ніж поточні батареї середньонікелевої категорії. Пун продовжив, називаючи батареї LMR відповіддю на питання “що далі?”, при цьому Ford вже продає електромобілі на літієво-фосфатній та NCM-технологіях.Крім того, зазначено, що ця нова батарея також допоможе Ford досягти рівності вартості між електромобілями та автомобілями, які працюють на бензині. Немає інформації щодо того, чи співпрацював Ford з будь-якими існуючими партнерами щодо розробки хімії батарей LMR, такими як CATL, LG або SK On; водночас Пун просто похвалив понад 135 “відомих хіміків, інженерів-виробників та науковців” на сайті Ford.“Це не просто експеримент в лабораторії. Ми активно працюємо над масштабуванням клітин на базі LMR та їх інтеграцією в лінійку наших майбутніх транспортних засобів протягом цього десятиліття. Команда вже виробляє клітини другого покоління нашим пілотним рядом”, – додав він.Розробка цієї нової батареї відбувається навіть за повільною реалізацією багатьох планів Ford минулого року, у тому числі відмовою від трьохрядного електричного SUV та відкладанням випуску нової електричної версії F-150. Однак вони все ще працюють над електричним пікапом середнього розміру та новим електромобілем, серед інших споживчих електромобілів.

Источник материала
loader
loader