/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F3925ffb5e53da12344d4c47a01ada5e9.jpg)
Новий Lexus ES без решітки: автомобіль почав електрифікацію
Lexus представив новий вигляд свого довгострокового седана ES.Чотирьохдверний фастбек взяв натхнення з концептуального позашляховика LF-ZL 2023 року.Два гібриди поступаються парі електрокарів, які розвивають до 338 к.с.ES 2025 року має високу преміальність і відсутність ексклюзивності за кермом та візуально. Однак, на цьому тижні на Автосалоні в Шанхаї розкішний підрозділ Toyota поклався відновити цей баланс з восьмим поколінням седана, який демонструє сучасний, кутовий дизайн та перші в історії моделі електричні силові установки.Новий ES позичив елементи від сучасного електричного кросовера RZ, його бензинового RX-контрпарті і , при цьому, ES став має більш виразну форму фастбеку, ніж раніше, що має відтінки Audi. Але такий агресивний (чи просто переборений?) бічний закруглення ти не знайдеш на Audi, а обличчя недвозначно належить Lexus.Розслабтеся: змінила не тільки дизайн ES, а й площу місця на дорозі. Колісна база 116,1 дюйма (2 950 мм) стала на 3,2 дюйма (80 мм) довшою, ніж у поточного седана, і загальна довжина 202,4 дюйма (5 140 мм) збільшилася на 6,5 дюйма (165 мм).Лише невеликий відмінність у стилі передньої частини, залежно від моделі, дає знати, яка силова установка прихована під капотом. Так, гібриди мають вентиляційний отвір під емблемою Lexus, тоді як електричні варіанти мають гладенький ніс. У обох версіях стара велика передня решітка у формі котушки менше не зустрічається.Мінімалістичний інтер’єрВсередині теж отримав модернізацію, яка не тільки відсутня від фізичних кнопок, але також повна екранів: 12,3-дюймовий цифровий табло та стандартний сенсорний дисплей 14 дюймів, але деякі комплектації отримують додатковий сенсорний дисплей на бічному пасажирському сидінні. Також новинкою є маркування ‘L-E-X-U-S’ на кермі, яке заміняє традиційну емблему, а також сучасна облицювання з бамбука.Базові гібриди для більшості ринків отримають 2,0-літровий двигун, який передає 194 к.с. (197 к. с.) лише на передні колеса та потребує 9,4 секунд для прискорення до 62 миль/год (100 км/год). Америка пропустить це та вирушить зразу з 2,5-літровим гібридом ES 350h з повним приводом, потужністю 244 к. с. (247 к. с.), що зменшує час розгону до більш поважних, але все ще не дивувати, 7,8 секунд. До речі, це обидва чотирьохциліндрові двигуни. У новій лінійці немає шістидесяток.Електричний, але не захоплюючийХочеш більше драйву? Схоже, його не буде в найдешевшій з двох наявних опцій. Він надає 221 к.с. (224 к. с. / 165 кВт) переднім колесам, а ES 350e розганяється до 62 миль/год за 8,9 секунди, при цьому Lexus стверджує, що можна подолати 300 миль (483 км) на оптимістичному китайському CTC циклі. Переходячи на двомоторний ES 500e, дальність зменшується до 379 миль (610 км), але потужність збільшується до 338 к.с. (343 к. с. / 252 кВт) та обабічную ES до 62 миль/год протягом 5,9 секунд.Новий ES вийде в продаж у 2026 році, що, ймовірно, призведе до MY27, і нам доведеться дочекатися набагато ближчого до цієї дати, щоб дізнатися, скільки він буде коштувати в Північній Америці. Яка ваша думка про новий, кутовий вигляд ES та чи занадто слабкі ці силові установки? Залиште коментар та дайте нам знати.
