/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F2e184099fab2f9ee7e79116f5c6ab8e7.jpg)
Нове гібридне покоління від Hyundai: збільшення паливної ефективності на 45%
Концерн Hyundai Motor представив свій гібридний двигун наступного покоління, який вперше з’явився в моделі Palisade. Він обіцяє покращену ефективність роботи та паливну економію, а також можливість вибору кількох конфігурацій.Цей двигун включає в себе нову трансмісію з двома вбудованими електродвигунами. Один відповідає за запуск, вироблення енергії та допомогу при прискоренні, тоді як інший тимчасовий може використовуватися для прискорення та рекуперації енергії. Компанія Hyundai стверджує, що поєднання двох електродвигунів краще, ніж використання одного, оскільки це покращує потужність, ефективність та пальне споживання, забезпечуючи плавне перемикання передач та зменшення шуму та вібрацій для більш комфортного водіння.Трансмісію можна поєднати з різними двигунами, і оголошено, що комбінована потужність рухатиметься від понад 100 к.с. (99 к.с. / 74 кВт) до середніх показників 300 к.с. (296 к.с. / 221 кВт).Перший використовує турбований 2,5-літровий двигун, за яким слідуватиме система з 1,6-літровим турбомотором. Компанія не розкрила багато деталей, але зазначила, що 2,5-літровий двигун має покращений циліндровий потік та “високоефективний цикл, оптимізований для гібридів”. Його супроводжують нові поршні та вдосконалена система вприску палива.Завдяки тому, що завдання старту та формування енергії перейшли до трансмісії, вдається зменшити втрати енергії. Усе це означає, що водії можуть очікувати більшої ефективності роботи та зменшеного пального споживання.У Palisade гібридний двигун об’ємом 2,5 л виробляє 329 к.с. (246 кВт / 334 к.с.) та 339 фунт-футів (460 Нм) крутного моменту. Це на 19% більше потужності і на 9% більше крутного моменту, ніж у стандартного 2,5-літрового турбо. Що більше, гібрид пропонує приблизно на 45% кращу показник паливної ефективності.Очікується, що незабаром гібридний 1,6-літровий двигун запропонують у невеликому поки не названому вседорожньому автомобілі, що дозволить підвищити його паливну економію на більш ніж 4%. Крутний момент також зросте на 10 фунтів-футів (13 Нм), що обіцяє поліпшити прискорення.Компанія також представила електрифікаційні рішення, включаючи систему e-AWD з тиловстановленим двигуном, що забезпечує тягу у всіх погодних умовах, а також поліпшену продуктивність.Більш того, вони представили e-Handling 2.0, Electrification- Evasive Handling Assist, e-Ride 2.0, Stay Mode, V2L та Smart Regenerative Braking. Декілька останніх ідеї були запозичені від електромобілів, та Stay Mode використовує батарею для запуску зручних функцій, таких як кондиціонування повітря і система розваг, без запуску автомобіля. Користувачі також можуть заряджати і підключати зовнішні пристрої, що може зробити гібриди ідеальними для будівельних майданчиків або пікніків.Концерн Hyundai Motor розширить свою лінійку гібридів, і нові двигуни будуть представлені в усьому, від компактних до представницьких автомобілів. Це охопить моделі від Hyundai та Kia, а також .Також згадуючи останніх, автовиробник планує ввести 2,5-літрову турбо-гібридну систему для моделей з заднім приводом в 2026 році. Поступово вона буде розширюватися на всю лінійку Genesis.

