Netflix протистоїть великому технологічному спаду, оскільки Уолл-стріт шукає тарифного притулку
Netflix протистоїть великому технологічному спаду, оскільки Уолл-стріт шукає тарифного притулку

Netflix протистоїть великому технологічному спаду, оскільки Уолл-стріт шукає тарифного притулку

Глядачі в усьому світі звертаються до Netflix, щоб уникнути ескапізму. Уолл-стріт робить те саме.

Вважається, що гігант потокового відео має хороші можливості для того, щоб витримати хвилювання, що охоплюють фінансові ринки, враховуючи обмежений прямий вплив тарифів і зароджується рекламний бізнес, який сприяє тривалому зростанню. Крім того, підписки Netflix Inc. розглядаються як одна з останніх речей, які споживачі скасують під час рецесії, що свідчить про високий рівень стійкості, навіть якщо економічні умови погіршаться.

Це допомогло зробити акції високого рівня зростання цього року зі зростанням приблизно на 9%. Навпаки, кожен член так званої групи «Чудової сімки» технологічних акцій знизився більш ніж на 20% від своїх піків. А результати, які будуть опубліковані після закриття ринку в четвер, можуть зміцнити його репутацію як оазису безпеки на тлі більшої волатильності.

«Netflix захищена від тарифного хаосу, і вона виділяється такими фундаментальними тенденціями, як зростання кількості користувачів, прибутковість і дохід від реклами», — сказав Алонсо Муньос , інвестиційний директор Hamilton Capital Partners. "Водночас він має чудовий вміст, а найнижчий рівень підписки коштує не так вже й багато, що означає, що це одні з останніх витрат, які люди скоротять. Усе це вказує на акції, які можуть і надалі перевищувати показники".

Окрім ізоляції від короткострокових зустрічних вітрів, Уолл-стріт також позитивно оцінює довгостроковий потенціал фірми. Раніше цього тижня Wall Street Journal повідомляв , що Netflix планує подвоїти свій дохід і потроїти свій операційний прибуток до 2030 року завдяки зростанню кількості користувачів і доходу від реклами. Аналітики кажуть, що такі цілі цілком досяжні.

Згідно зі звітом, Netflix також прагне досягти ринкової капіталізації в 1 трильйон доларів до 2030 року; станом на закриття в середу його оцінювали приблизно в 411 мільярдів доларів. Акції цього року легко перевершили індекс Nasdaq 100, а також конкурентів Walt Disney Co. і Warner Brothers Discovery Inc. Тим часом Alphabet Inc., власний стрімінговий гігант, який володіє YouTube, у 2025 році впав на 20%.

Значна частина нещодавньої слабкості фондових ринків пов’язана з тарифною політикою адміністрації Трампа, яка призвела до ескалації напруженості з ключовими торговими партнерами. Інвестори також дедалі похмуріше дивляться на перспективи: щомісячне опитування Bank of America Corp. показує, що настрої щодо економічних перспектив є найбільш негативними за останні 30 років. Багато респондентів опитування готуються до рецесії.

З огляду на те, що реклама, як правило, пов’язана з економічним зростанням, Netflix може очікувати певного впливу від скорочення. Тим не менш, він все одно має виграти від поточного переходу рекламних бюджетів у бік потокового перегляду.

Источник материала
loader
loader