Цей невеликий двигун перетворює електромобілі на гібриди з бензиновим двигуном
Цей невеликий двигун перетворює електромобілі на гібриди з бензиновим двигуном

Цей невеликий двигун перетворює електромобілі на гібриди з бензиновим двигуном

Компанія Horse представила новий двигун, який може перетворити електромобілі на автомобілі з внутрішньосгорювальним двигуном.Він поєднує в собі двигун, електродвигун та трансмісію в єдину компактну одиницю.Ця одиниця призначена для заміни передньо розташованого двигуна на існуючих електромобілях.Хоча Horse Powertrain ще не є домашньою назвою, це може змінитися незабаром. За підтримки Geely та Aramco компанія позиціонує себе як ключового гравця у майбутньому гібридних двигунів, зокрема тих, що дозволяють тримати внутрішньосгорювальний двигун на плаву трохи довше.За участю Aramco не дивно, що компанія переходить в бік бензинових та гібридних систем. Саудівський нафтовий гігант не схильний відмовлятися від використання вуглеводнів, тому стратегія Horse вписується в цей наратив.Ми дізнаємося все більше про них, оскільки Horse використає для презентації концепції гібридного двигуна. Це призначено для збереження потоку нафтових грошей шляхом гібридизації платформ електромобілів з “мінімальними модифікаціями”.Повертаючись до двигуна, він відомий як Концепція майбутнього гібриду, і поєднує в собі внутрішньосгорювальний двигун, електродвигун та трансмісію в одну компактну одиницю. Horse стверджує, що він зможе поміститися на існуючих платформах електромобілів, дозволяючи автовиробникам “відповідати змінним вимогам клієнтів”. Також пообіцяно уникнути потреби у багатьох платформах та лініях виробництва.Компанія не розголошувала багато конкретики, але сказала, що двигун був розроблений для заміни передньо розташованих двигунів на електромобілях. Вони також зазначили, що двигун кріпиться безпосередньо до підрамного каркасу автомобіля та потребує лише кількох маленьких модифікацій, щоб електромобіль став .Даний двигун призначений для роботи у будь-якій точці світу і передбачено, що підтримуватиме широкий спектр палив, включаючи бензин, E85, метанол M100 та синтетичні палива.Генеральний директор Матіас Джанніні сказав: “Протягом понад десяти років виглядало так, що батарейні електромобілі є єдиним шляхом до нульових викидів, і оригінальні автовиробники планували відповідно. Однак ми зараз переходимо до світу, де технологія нейтральна, і кожен ринок та додаток прямує в свою власну мобільність. ” Він додав, що їхня концепція вирішує цю проблему і дозволяє “оригінальним автовиробникам пропонувати різноманітність двигунів з мінімальними перешкодами для процесу виробництва та витрат ресурсів”.

Источник материала
loader
loader