Subaru визнає свій безживний образ і прагне повернути STI, але не так, як ви його пам’ятаєте
Subaru визнає свій безживний образ і прагне повернути STI, але не так, як ви його пам’ятаєте

Subaru визнає свій безживний образ і прагне повернути STI, але не так, як ви його пам’ятаєте

Сабару знову опинився в центрі уваги цього тижня, але не через те, на що сподіваються ентузіасти. У центрі уваги був Trailseeker EV та Outback, а прихильникам спортивних автомобілів все ще залишається чекати. Останній дійсний ажіотаж навколо швидкості, концепція, яка більше нагадувала нам про те, що ми **не** отримуємо, ніж обіцянка того, що має прийти в майбутньому. Тепер європейський керівник Subaru говорить те, про що думають багато шанувальників: Subaru втратила свою спортивну перевагу.У інтерв’ю для , Девід Делло Стрітто сказав: “Є плани знову надати автомобілю спортивний характер Subaru.” Він пояснив, що бренд все ще стоїть за безпеку, задоволення і міцність, але визнав, що відсутній елемент продуктивності.Згідно з Стрітто, електрифікація може бути шляхом вперед. Він сказав: “З електромобілем ви маєте потужність і продуктивність, а також систему повного приводу. Ми працюємо над більш спортивними моделями, і електрифікація дозволяє нам це зробити. Давайте визнаємо, це приємно мати перспективу майбутнього WRX STI – надзвуковий, золоті диски, синя ​​фарба. Це те, що ми хочемо, в кінці кінців”. Subaru вже подала заявки на торгові марки для “STe,” які …Реальність така, що Subaru все ще має довгий шлях, якщо хоче знову відновити себе в сфері продуктивності. Десятиліттями бренд спокійно спирався на спадщину оригінальної WRX. Перший автомобіль на американському ринку мав 300 кінських сил та 300 фунтів-футів крутного моменту. Вага складала 3 263 фунти, а витрата палива становила до 18 миль на галон. А він міг розганятися від 0 до 60 миль на годину всього за 4,8 секунди.У порівнянні, останній Північноамериканський WRX STI від 2021 року мав 310 кінських сил та 290 фунтів-футів крутного моменту. Вага – 3 450 фунтів, а витрата палива – до 18 миль на галон. Він здатний розігнатися від 0 до 60 миль на годину за 5,5 секунди. Загалом, нульова продуктивність і, в деяких випадках, регрес.Фактично, технічно продукція STI продається, обмежена 500 одиницями, і цифри ще гірші. Він має тільки 296 кінських сил (221 кВт) та 276 фунтів-футів (375 Нм) крутного моменту. Дивно, що Subaru навіть не згадувала час розгону в своєму офіційному прес-релізі.Subaru навіть не пропонує WRX STI більше. Те, що продається зараз, безсумнівно, є набагато більш розкішним автомобілем, ніж минулі роки, але це далеко не вартість продуктивності ранішніх американських моделей. Надіюсь, що Делло Стрітто та команда зможуть досягти того, що їм не вдавалося протягом приблизно двох десятиліть.Однак, перед тим, як справжній флагман продуктивності може статися, Subaru повинна заробляти гроші на своїх основних моделях. Говорячи з Auto Express, Стрітто , “Мені потрібен обсяг спочатку. Мені потрібно продавати свої кросовери. Вони повинні приносити прибуток. Нам усім потрібно повернутися на правильний шлях. Це дуже складний момент, але коли речі налагодяться, ми зможемо дозволити собі розслабитися і шукати цю нову модель-зразок і задовольнити цей дуже важливий підсегмент наших клієнтів.”

Источник материала
loader
loader