Найшвидший ручний Порше усіх часів перемагає PDK та руйнує гордість Америки на Нюрбургринзі
Найшвидший ручний Порше усіх часів перемагає PDK та руйнує гордість Америки на Нюрбургринзі

Найшвидший ручний Порше усіх часів перемагає PDK та руйнує гордість Америки на Нюрбургринзі

Porsche встановив новий рекорд продуктивності для механічної коробки передач, і зробив це на найбільш жахливому ділянці асфальту у світі. Поновлений Porsche 911 GT3 з шестиступінчастою механічною коробкою передач виборов титул найшвидшого серійного автомобіля з механічною коробкою передач на трасі Nurburgring Nordschleife, показавши час круга 6:56.294. Це швидше, ніж попередня версія з PDK, що не мало значення, враховуючи вроджену швидкісну перевагу роботизованої коробки передач з двома зчепленнями.Йдучи зі стилішим тягнучим висловом, Joerg Bergmeister відзначив: керуватися механічною коробкою передач виявляється “трохи цікавіше”, хоча і повільніше.Подивно, що механічний GT3 992.2 був швидшим на 3,633 секунди порівняно з GT3 992.1 з автоматичною коробкою PDK. Це покращення стало можливим завдяки модернізації шасі, не дивлячись на недолік механічної коробки передач та використання натурально аспірованої 4,0-літрової рядної шістірічної моторної установки. Зауважимо, що версія GT3 з механічною коробкою до ста кілометрів на годину розганяється за 3,7 секунди, на півсекунди поступаючись моделі з PDK.Минулий рекорд для автомобіля серійного виробництва з механічною коробкою передач належав Viper ACR. За 2017 рік водій Lance Arnold показав результат 7:01.300 на скороченій трасі завдовжки 20,6 кілометра. За словами Porsche, це відповідає часу 7:05.800 за повну трасу довжиною 20,832 кілометра, що означає, що GT3 992.2 виявився на 9,5 секунд швидшим за Viper ACR.Агресивні апгрейди шасі та коротші передачі виявились програвши в справі. Згідно з Bergmeister, зміни у новому GT3 виявили дійсно значущими на швидкості. “Новий 911 GT3 надихає ще більше довіри на межі, ніж попередня модель. Він був швидшим практично в кожному повороті. Ми вивчили багато від , особливо щодо шасі,” – сказав він. “Авто ще більш стабільне на буграх і на бордюрах. Та за рахунок 8% більш короткого передачімати, помітно більше потужності на задній вісі при рівному рівні моторної потужності.”Також він визнав відмову в продуктивності, яка приходить разом з вибором механічної коробки передач над швидшою PDK, однак не чував себе занадто турбованим. “Навіть якщо з семиступінчастою коробкою PDK ми б переконалися кілька секунд швидше, зі шестиступінчастою механічною коробкою передач я точно мав більше роботи під час швидкого круга і, отже, трохи більше задоволення.”Директор GT Cars, Andreas Preuninger, пояснив мотивацію попередування за часом в механічному GT3. “Чим далі, тим більше покупців Porsche 911 GT3 обирають шестиступінчасту механічну коробку передач. І все частіше ці клієнти запитують нас, наскільки швидко 911 GT3 з механічною коробкою передач буде проходити Нордшляйфе.”Він додав, що хоча вони знають, що версія з PDK технічно швидша, Porsche все одно хотіла дати прихильникам механіки чітку відповідь. “Навіть без автоматизованих, швидких і точних перемикань передач PDK та з механічним або електронно не керованим обмеженим диференціалом, новий 911 GT3 проходить близько 3,7 секунди від свого попередника із PDK.”

Источник материала
loader
loader