/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F02583f4aab7982d32fe802f4c3354828.jpg)
Інвестори обурені $26 млн виплатами головному виконавцю, який зіткнувся з крахом Stellantis
Розміри платні директорів автомобільних компаній здаються абсурдними для більшості з нас, навіть у найкращі часи. Проте, коли ці нагороди стосуються року, в якому компанія отримала величезні втрати в продажах і на фондовому ринку, вони перестають мати будь-який сенс.Так вважає група вкрай настійних інвесторів, які намагалися, але не вдалося завадити колишньому керівнику автовиробника отримати десятки мільйонів доларів винагороди за його роботу в 2024 році, коли як прибуток, так і виробництво стрімко знизилися.Пов’язано: На цьому тижні 67 відсотків інвесторів Stellantis проголосували за нагородження колишнього гендира Карлоса Тавареша 23,1 мільйона євро (26,3 млн доларів) за його лідерську роль минулого року, що включає його звичайну зарплату плюс додаткових 12 мільйонів євро (13,7 млн доларів) у відомчих та бонусах за досягнення, повідомляє.Але перед зборами акціонерів, під час яких цей пакет було схвалено, один впливовий акціонер, Шарль Пінель, керівник Proxinvest, боровся за скасування угоди.“Недопустимо винагороджувати відшкодування керівнику, що довів компанію до ситуації невдачі,” – повідомив він іншим акціонерам.Угода про оплату Тавареша за 2024 рік вже була набагато меншою, ніж колосальні 36,5 мільйона євро (41,5 млн доларів), які він заробив у 2023 році, але тоді Stellantis виглядала відносно здорово два роки тому. У порівнянні з цим, прибутки стрімко впали на 50% у першій половині 2024 року і на 70% в кінці року до 5,5 мільярда євро (6,3 млрд доларів). До цього моменту Тавареша вже не було, Stellantis оголосила про його виходу в початку грудня.Через п’ять місяців Stellantis все ще шукає нового гендиректора, хоча голова Джон Елканн стверджує, що новий керівник буде призначений до кінця цього кварталу. Відмова від Тавареша не допомогла Stellantis зробити чудесний поворот – продажі впали на п’яту частину на початку 2025 року, і тарифи здійснюють значні труднощі, оскільки багато автомобілів компанії та деталей, необхідних для їх виробництва, перетинають кордони, перш ніж потрапляти на американські прилавки.Але деякі з малопопулярних рішень Тавареша, зокрема, вбивство Hemi V8, були скасовані. Вважається, що Dodge працює над переоснащенням свого нового , який був задуманий лише з урахуванням електромобілів та потужності Hurrican I6, щоб приймати V8.

