/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F16a3726da806842625423b962f812ba4.jpg)
Лідер десятиліття: оприлюднено рейтинг найдорожчих брендів у сфері оборони та авіації
Boeing знову лідер
За останній рік вартість бренду Boeing зросла на 12%, досягнувши 18,2 мільярда доларів. Про це йдеться у новому звіті Brand Finance Aerospace & Defence 2025, передає 24 Канал.
Таке зростання пояснюється активним відновленням глобального авіаційного сектора, а також успішною роботою оборонного й космічного напрямів компанії.
На другій позиції – Airbus із показником 16,7 мільярдів доларів, а третє місце посіла американська Lockheed Martin – 11 мільярдів доларів.
У десятку також увійшли:
- GE Aerospace (США) – 8,7 мільярдів доларів,
- Northrop Grumman (США) – 6,3 мільярди доларів,
- BAE Systems (Велика Британія) – 6,1 мільярд доларів,
- General Dynamics (США),
- Safran (Франція),
- Raytheon (США),
- Rolls-Royce (Велика Британія).
Компанії з найкращою динамікою
Варто зазначити, що Rolls-Royce продемонстрував найвищу динаміку серед топ-10 – зростання на 44%, до 4,5 мільярдів доларів.
Справжнім проривом став бренд шведської оборонної компанії Saab, який показав найбільше зростання у 2025 році – на 59%, до 1,4 мільярди доларів, що пов'язують зі зростанням попиту на оборонні технології в Європі.
Загалом у 2025 році вартість 25 провідних брендів у галузі зросла на 10%, що стало результатом підвищення оборонних бюджетів, пожвавлення авіаційної галузі та активного розвитку комерційного космосу.
Окрему відзнаку отримала американська компанія SpaceX, яку назвали найсильнішим брендом у галузі – її Brand Strength Index (BSI) склав 90,1 зі 100, що відповідає рейтингу AAA+.

