Лідер десятиліття: оприлюднено рейтинг найдорожчих брендів у сфері оборони та авіації
Лідер десятиліття: оприлюднено рейтинг найдорожчих брендів у сфері оборони та авіації

Лідер десятиліття: оприлюднено рейтинг найдорожчих брендів у сфері оборони та авіації

Boeing знову лідер

За останній рік вартість бренду Boeing зросла на 12%, досягнувши 18,2 мільярда доларів. Про це йдеться у новому звіті Brand Finance Aerospace & Defence 2025, передає 24 Канал.

Таке зростання пояснюється активним відновленням глобального авіаційного сектора, а також успішною роботою оборонного й космічного напрямів компанії.

На другій позиції – Airbus із показником 16,7 мільярдів доларів, а третє місце посіла американська Lockheed Martin – 11 мільярдів доларів.

У десятку також увійшли:

  • GE Aerospace (США) – 8,7 мільярдів доларів,
  • Northrop Grumman (США) – 6,3 мільярди доларів,
  • BAE Systems (Велика Британія) – 6,1 мільярд доларів,
  • General Dynamics (США),
  • Safran (Франція),
  • Raytheon (США),
  • Rolls-Royce (Велика Британія).

Компанії з найкращою динамікою

Варто зазначити, що Rolls-Royce продемонстрував найвищу динаміку серед топ-10 – зростання на 44%, до 4,5 мільярдів доларів.

Справжнім проривом став бренд шведської оборонної компанії Saab, який показав найбільше зростання у 2025 році – на 59%, до 1,4 мільярди доларів, що пов'язують зі зростанням попиту на оборонні технології в Європі.

Загалом у 2025 році вартість 25 провідних брендів у галузі зросла на 10%, що стало результатом підвищення оборонних бюджетів, пожвавлення авіаційної галузі та активного розвитку комерційного космосу.

Окрему відзнаку отримала американська компанія SpaceX, яку назвали найсильнішим брендом у галузі – її Brand Strength Index (BSI) склав 90,1 зі 100, що відповідає рейтингу AAA+.

Источник материала
loader
loader