Нове покоління Mazda Miata приховує велике сюрприз під капотом
Нове покоління Mazda Miata приховує велике сюрприз під капотом

Нове покоління Mazda Miata приховує велике сюрприз під капотом

Протягом 35 років MX-5 показує нам, що для веселощів не потрібно великої потужності. Але потужність Miata все ж зростала протягом останніх трьох десятиліть, і жорсткі нові вимоги до викидів загрожували зробити наступне покоління автомобіля менш потужним і повільнішим. Відповіддю Mazda було надати майбутньому спортивному автомобілю двигун майже на цілий літр більший, ніж у варіанті 1989 року, і так, він буде по-прежньому з’єднаний з механічною коробкою передач.2027 року MX-5 прибуде з двигуном об’ємом 2,5 літра від SkyActiv Z від Mazda, повідомив головний технічний директор компанії Рюічі Умешіта журналу Road & Track. У порівнянні із 2,0-літровим обсягом в США у 2025 році, це порівняння з 1,5 літра об’єму, доступного в Європі в даний час, а також 1,6-літровим обсягом першої моделі NA.Перед тим як всім ми занадто захоплювалися ідеєю 230 к.с. (233 к.с.) безнаддувного MX-5, Умешіта попереджає, що новий 2,5 вряди-годиться зробить багато більше потужності, ніж існуючий 2,0 двигун, який має потужність 181 к.с. (184 к.с.) в Сполучених Штатах, але був піднятий до 197 к.с. (200 к.с.) в Японії для варіанта. Ємність стосується усунення втрат, що були зазнані при виконанні нових правил щодо викидів, а не отримання нових можливостей.Виправлення Шляхом Легкості“Поточне співвідношення між потужністю та вагою вистачає,” – сказав 37-річний ветеран Mazda. “Ми не вважаємо, що нам потрібно більше потужності до автомобіля.”Однак, можливо, нова машина все ж буде швидшою, ніж модель 2025 року, оскільки коментарі Mazda вказують на те, що вона може бути ще й легшою. Головний дизайнер Масаши Накаяма сказав, що його команда має завдання досягти маси в рухомому стані “менше тонни (2 205 фунтів)”.Найлегший ND MX-5, що продається в США, – це Sport з масою 2366 фунтів (1073 кг), хоча в Японії була надлегка 1,5-літрова модель, ім’я якої походить від маси 990 кг (2183 фунти), яку досягли шляхом розрідження звукоізоляції та вилучення грамів з гальм, коліс і системи інформування.Питання Електрифікації Ще ЗалишаютьсяНезважаючи на те, що у інтерв’ю R&T не було згадок про гібридну техніку, Mazda раніше заявляла, що наступний MX-5 отримає деяку форму електричної допомоги, і ми знаємо, що сімейство Skyactiv-Z, яке дебютує на CX-5 2027 року, розроблене з урахуванням майбутньої електрифікації.Додавання гібридної апаратури та досягнення маси менше, ніж 2200 фунтів, – велике виклик. Ми дізнаємося більше, а також, наскільки багато ідей стилю Iconic SP концепції вона позичить, коли наблизиться до дебюту MX-5 2027 року, який може відбутися вже наступного року.

Источник материала
loader
loader