Микола Чернотицький: Для нас важливо і надалі зберігати незалежність компанії та продовжувати робити якісну журналістику
Переможець конкурсного добору зазначив, що планує і надалі працювати над розвитком мовника, більше ресурсів спрямовувати в діджитал, але при цьому підтримувати й інші платформи.
«Основне, що ми змінюємо, це підхід – для нас важливо управляти контентом, а не платформами. Важливо вибудувати хорошу екосистему усіх активів, які б посилювали один одного: диджитал, телебачення, радіо». Для нас важливо і надалі зберігати незалежність компанії, бо навіть у розвинутих європейських країнах завжди є спокуса у влади контролювати суспільні мовники. Важливо продовжувати робити якісну журналістику, розвивати наші місцеві канали, документалістику і зайти в копродукцію щодо створення ігрового кіно, яке стане для нас новим досвідом. Цієї осені ми маємо запустити додаток для дітей», - розповів Микола Чернотицький.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fbb9f79e61509de9735bee154427f0ce9.jpg)
Про перебіг цьогорічного конкурсного добору під час брифінгу розповіла голова наглядової ради Світлана Остапа. Вона зазначила, що наглядова рада почала готуватися до проведення конкурсу за рік, спрацювала, як злагоджена команда і дотримувалась усіх процедур, щоб конкурсний відбір на посаду голови правління Суспільного мовлення став взірцевим.
«Ми заздалегідь працювали, за рік почали вивчати практики інших акціонерних товариств, щоб удосконалити Положення про обрання голови та членів правління», — сказала Світлана Остапа.
Вона також розповіла, що під час конкурсу звертали увагу не лише на досвід та освіту кандидатів, а й на такий фактор як моральна сторона претендентів на посаду.
«Важливо, який у них бекграунд у цій сфері. Були питання до деяких кандидатів, вони також звучали під час засідання. Минулого разу за недоброчеснність відсторонили двох претендентів, бо в їх програмах був помічений плагіат. Цього разу також були питання, але результат голосування показав, що на Суспільному мають бути ціннісні люди», - сказала Світлана Остапа.
Голова наглядової ради Суспільного зазначила, що цьогорічний конкурсний добір на посаду голови правління став більш якісним в плані програм кандидатів.
«Минулого разу були програми на 4 сторінки, зараз — на 77. Єдине, що поєднує попередні конкурси: практично всі претенденти мислять категоріями телебачення. В цих програмах простежуються переважно пропозиції щодо розвитку телебачення, підняття рейтингів. Аудиторію весь час визначають як “глядачів”, а не слухачів або читачів», - говорить Світлана Остапа.
І наприкінці брифінгу вона порадила усім, хто захоче брати участь у наступних конкурсах, скористатись можливістю, яка була у всіх претендентів, написати запит членам наглядової ради, отримати відповіді на питання і не допускати помилок, які були цьогоріч.
Голова правління Суспільного мовлення обирається на конкурсних засадах у порядку, визначеному Положенням про конкурс з обрання голови та членів правління, строком на 4 роки.
Фото: Суспільне
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fa3950f10c9e13f31d5dd88333d954141.jpg)

