Китайські продавці на Amazon піднімуть ціни або покинуть США через стрімке зростання тарифів
Китайські продавці на Amazon піднімуть ціни або покинуть США через стрімке зростання тарифів

Китайські продавці на Amazon піднімуть ціни або покинуть США через стрімке зростання тарифів

Китайські компанії, які продають товари на Amazon готуються підвищити ціни для США або залишити цей ринок через безпрецедентне підвищення тарифів президентом Дональдом Трампом , заявили продавці та голова найбільшої асоціації електронної комерції Китаю.

У середу Трамп заявив, що підвищить тарифи на китайський імпорт до 125% з рівня 104%, що вже діє, що посилить протистояння з високими ставками між двома найбільшими економіками світу.

«Це не просто податкова проблема, це те, що вся структура витрат стає повністю перевантаженою», — сказав Ван Сінь, голова Асоціації транскордонної електронної комерції Шеньчженя, яка представляє понад 3000 продавців Amazon.
«Буде дуже важко вижити на ринку США», — сказала вона Reuters, зазначивши, що тарифи також можуть призвести до затримок на митниці та вищих витрат на логістику.
«Тож для всіх нас, хто сьогодні займається транскордонною електронною комерцією, це справді безпрецедентний удар».
Деякі продавці прагнуть підвищити ціни в США, тоді як інші прагнуть знайти нові ринки, сказав Ван у коментарях, підтриманих п’ятьма продавцями Amazon із Шеньчженя, опитаними Reuters у четвер.
За даними постачальника послуг електронної комерції SmartScout, у Китаї зосереджено близько половини продавців Amazon, лише в південному місті Шеньчжень зареєстровано понад 100 000 компаній Amazon, які генерують річний дохід у 35,3 мільярда доларів.
У Китаї також розташовані виробничі бази інших великих платформ електронної комерції, таких як Shein і Temu. Згідно з даними Державної ради Китаю, минулого року імпорт та експорт із залученням транскордонної електронної комерції склав 2,63 трильйона юанів (358 мільярдів доларів).
Жодна інша країна навіть не наближається до потужності споживання в США, що значно обмежує виробництво, яке може поглинути решта країн світу, і підвищує ризик посилення цінових воєн між китайськими експортерами, що знижує прибутковість.
З п’яти продавців, які поспілкувалися з Reuters, троє заявили, що прагнуть підвищити ціни на свій експорт до США, а двоє планували повністю залишити ринок.
Дейв Фонг, чия продукція варіюється від шкільних ранців до динаміків Bluetooth, заявив у четвер, що підняв ціни в США до 30% і дозволить знизити рівень запасів і знизити витрати на комісію за рекламу Amazon, яка колись займала 40% його доходу в США.
«Для нас і будь-кого іншого ви не можете покладатися на ринок США, це цілком зрозуміло», — сказав Фонг. «Ми повинні зменшити інвестиції та вкладати більше ресурсів у такі регіони, як Європа, Канада, Мексика та решта світу».
Брайан Міллер, який продав на Amazon із Шеньчженя протягом семи років, сказав, що не бачить причини розробляти нові продукти в нинішніх умовах і припускає, що йому та іншим продавцям доведеться різко підняти ціни, коли поточні запаси вичерпаються за один-два місяці.
Будівельні блоки для дітей, які продаються на Amazon за 20 доларів, виробництво яких коштувало його компанії 3 долари, тепер коштуватимуть 7 доларів, включаючи тариф. За його словами, для підтримки маржі потрібно підняти ціну щонайменше на 20%, а ціни на дорожчі іграшки можуть зрости на 50%.
Источник материала
loader
loader