/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F58b4c56a162d2ddb4705f29728c57129.jpg)
Укрзалізниця відновила ще низку онлайн-ресурсів після кібератаки: що знову доступно
Компанія "Укрзалізниця" після масштабної кібератаки відновила низку сервісів, зокрема знову доступні сайти для замовлення квитків та розклади
Зміст
Про це повідомляє пресслужба компанії.
- Сайт замовлення пасажирських сервісів – services.uz.gov.ua
- Сайт зручних розкладів та стиковок для повернення додому залізницею – uz-vezemo.uz.gov.ua
- Сайт Київської кільцевої електрички – kyivcityexpress.uz.gov.ua
- Сайт з розкладами приміських поїздів – swrailway.gov.ua/timetable/eltrain
Також відновлено сайти:
- Сайт для ветеранів та ветеранок-залізничників – veteran.uz.gov.ua
- Сайт програми "Залізна родина" – zalizna-rodyna.uz.gov.ua
Для пасажирів також повернули напрямок руху поїзда Інтерсіті+ в мобільному застосунку "Укрзалізниці".
Що відомо про кібератаку на Укрзалізницю
23 березня в IT-системі Укрзалізниці зафіксувалитехнічний збій, через який тимчасово не працювали онлайн-сервіси. Згодом стало відомо, що причиною цьому була масштабна кібератака.
29 березня в Укрзалізниці повідомили, що онлайн-сервіси компанії з продажу квитків працюють стабільно.
Нині триває розслідування щодо того, чи здійснила хакерську атаку Росія.
В акаунтах пасажирів з'являтьсявідновлені електронні квитки, які були придбані в застосунку Укрзалізниці до кібератаки, що сталася наприкінці березня.

