/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F891951dcf07fa5c65c7ee7d687087723.jpg)
PepsiCo майже за $2 млрд купила виробника корисних напоїв
PepsiCo, Inc. уклала угоду про придбання компанії Poppi — бренду пребіотичної газованої води, що швидко набирає популярності.
Як говориться у повідомленні компанії, сума угоди склала $1,95 млрд.
«Ми вдосконалювали наше портфоліо продуктів харчування та напоїв протягом багатьох років, зокрема шляхом інновацій з нашими брендами в нових просторах і шляхом дисциплінованих стратегічних придбань, які дозволяють нам пропонувати більш позитивний вибір нашим споживачам, — сказав голова та генеральний директор PepsiCo Рамон Лагуарта. — Більш ніж будь-коли споживачі шукають зручні та чудові на смак варіанти, які відповідатимуть їхньому стилю життя та відповідають дедалі більшому інтересу до здоров’я та благополуччя. Poppi є чудовим доповненням до наших зусиль із трансформації портфоліо для задоволення цих потреб».
Poppi — швидкозростаючий бренд функціональної газованої води, яка поєднує пребіотики, фруктовий сік і яблучний оцет для створення чудової освіжаючої низькокалорійної газованої води з не більше ніж 5 г цукру на порцію.
Зазначається, що угода має звичайні умови закриття, зокрема схвалення регуляторних органів. Додаткові умови придбання не розголошуються.

