«Ми – Україна» розказала чому виробляє контент для марафону дорожче за інші медіагрупи
Вартість виробництва однієї години контенту для інформаційного марафону «Єдині новини» у телеканалу «Ми – Україна» вища за решту медіагруп. Про це йдеться у договорах на сайті «Прозоро».
Зокрема розцінки за годину виробництва марафону такі:
ТОВ «Телерадіокомпанія «Студія 1+1» — 130 625 грн
ТОВ «СЛМ Новини» — 114 916,65 грн
ПАТ «Телеканал «Інтер» — 96 083,30 грн
ТОВ «Ми — Україна» — 163 023, 40 грн
«Детектор медіа» запитав у телеканалу «Ми – Україна» чому вартість виробництва у них найдорожча. У пресслужбі розказали, що на це впливає використання власних чи орендованих ресурсів, логістика та технологічні стандарти:
«Різниця у вартості години виробництва серед мовників — звичайна ринкова практика Кожна медіакомпанія має власні можливості та підхід до організації виробничого процесу, технічного забезпечення, кадрової політики й операційних витрат, - зазначила пресслужба, -
Формування вартості залежить від багатьох факторів, зокрема від використання власних чи орендованих ресурсів, технологічних стандартів, складності виробництва та логістичних витрат. Усі розрахунки здійснюються відповідно до визначених підходів і з урахуванням ринкових умов».
Також канал запевняє, що намагається підвищувати якість контенту: «Тому, незважаючи на здорожчання та інфляцію, якість виробництва не знижується, а вартість послуг телеканалу залишається незмінною і відповідає ринковій».
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

