Гібридизація бронемашин: у Сінгапурі представникам НАТО презентована бойова платформа із двигунами різних типів
Гібридизація бронемашин: у Сінгапурі представникам НАТО презентована бойова платформа із двигунами різних типів

Гібридизація бронемашин: у Сінгапурі представникам НАТО презентована бойова платформа із двигунами різних типів

Сінгапурська компанія ST Engineering представила броньований автомобіль нового покоління (NGPV), який поєднує новаторські технології захисту та мобільності.

Як інформує оборонний портал Defense Blog, цей новітній захищений транспортний засіб було зокрема презентовано членам делегації Центру передового досвіду НАТО з енергетичної безпеки (NATO Energy Security Centre of Excellence), які відвідали Сінгапур у рамках обміну технологіями у сфері енергетичної безпеки та незалежності, передає АрміяInform.

Маса машини складає 20 тонн. Вона може перевозити 8 десантників та має власний екіпаж із двох осіб. Корисне навантаження становить до 5 тонн, що говорить про те, що на NGPV можуть встановлюватися різні системи озброєння та комплекти додаткового бронювання.

NGPV, протимінно-стійка машина із захистом від засідки MRAP (Mine Rresistant Ambush Protected), створена ST Engineering, являє собою значний крок вперед в еволюції броньованої мобільності. Це кругове бронювання та V-подібна форма днища машини. Але є деякі унікальні особливості.

Розроблений з гібридною системою електричного приводу, автомобіль пропонує численні переваги перед звичайними силовими установками, включаючи безшумну мобільність під час критичного підходу до «останньої милі», тобто «на нуль», збільшену тривалість місії завдяки зменшеній залежності від палива та можливість запускати обладнання незалежно від двигуна.

Крім того, він здатен забезпечувати живлення для заряджання безпілотних наземних транспортних засобів (UGV) та іншого критично важливого обладнання, підвищуючи загальну робочу гнучкість на полі бою. Також, гібридний броньовик може виступати в якості станції зарядки для систем зв’язку та дронів.

Броньовик оснащений камерами кругового огляду, які, за словами його творців, дозволяють повністю виключити для екіпажу та десанту наявність «сліпих зон».

Крім того, машина оснащена вдосконаленою системою допомоги водієві (ADAS). Вона включає, зокрема, систему виявлення та розпізнавання об’єктів, що знаходяться в задній проекції. Система дозволяє збільшити обізнаність водія броньовика про те, що відбувається навколо машини та безпечніше застосовувати NGPV у місті, в умовах живого трафіку.

Бронеавтомобіль оснащений повністю оцифрованою архітектурою та повністю цифровою приладовою панеллю, ситуаційна обізнаність покращена системою кругового огляду зверху вниз, яка усуває глухий кут на відстані від 3 до 5 метрів, з цифровими бічними дзеркалами, які усувають сліпі зони, і системою виявлення об’єктів ззаду, яка «відчуває» перешкоди на відстані до 8 метрів.

Хоча стандартна комплектація машини передбачає оснащення дизельним двигуном американського виробництва, на вимогу замовника броньовик може оснащуватися дизелем у зв’язці з електродвигуном потужністю 100 кВт. Гібридна силова установка знижує витрати на 15-25%, залежно від місцевості та завдань. Своєю чергою це позитивно впливає на запас ходу.

Якщо бронеавтомобіль, оснащений дизельним агрегатом, має запас ходу 600 км, то машина з гібридною силовою установкою, при тому ж об’ємі паливного бака 212 літрів, має запас ходу 780 км.

Сінгапурське авто має 7,3 метра в довжину, 2,6 метра в ширину і 2,7 метра у висоту, та здатен рухатися з максимальною швидкістю 100 км/год, долати 60% ухилу, пересуватися по 30% бічному схилу, підійматися на вертикальну сходинку висотою 400 мм, долати водну перешкоду глибиною до 900 мм.

NGPV призначений для різноманітних місій, включаючи правоохоронні органи, підрозділи підтримання миру, національну безпеку та звичайні збройні конфлікти. Його повністю оцифрована архітектура, побудована на міцному монококовому V-подібному корпусі, забезпечує високий рівень живучості екіпажу проти балістичних загроз, наземних мін і саморобних вибухових пристроїв (IED).

Транспортний засіб оснащено потужним двигуном Cummins у поєднанні з трансмісією Allison, що забезпечує високу мобільність для виконання операцій на різноманітних і складних територіях.

Крім своєї основної ролі бронетранспортера, NGPV можна адаптувати для спеціальних конфігурацій, таких як медична евакуація, мінометна підтримка, командування та контроль.

Як вважають аналітики ринку озброєнь, перспективи розвитку подібної бойової техніки пов’язані з подальшою інтеграцією штучного інтелекту, автономних систем управління та поліпшенням енергоефективності.

Розвиток гібридних та електричних бойових машин дозволить знизити залежність від традиційного палива, збільшити оперативну автономність та скоротити витрати на експлуатацію. З урахуванням зростання загроз з боку безпілотних систем та високоточного озброєння, майбутнє бойових платформ визначатиметься їх адаптивністю, мережевою інтеграцією та зниженою помітністю.

Не лише у Сінгапурі замислюються про оснащення армійського транспорту гібридними силовими установками. Наша агенція, зокрема, писала, що компанія Hyundai Rotem з Республіки Корея (РК), добре знана в Україні як виробник автомобілів та швидкісних електропоїздів, збирається представити світу K3 — сучасний бойовий танк, який може налякати своїм виглядом та перспективною гібридною силовою установкою.

Источник материала
loader
loader