Food&NonFoodMaster: унікальний бізнес-майданчик для нових можливостей
Food&NonFoodMaster: унікальний бізнес-майданчик для нових можливостей

Food&NonFoodMaster: унікальний бізнес-майданчик для нових можливостей

Уже 27-28 березня 2025 року відбудеться наймасштабніший бізнес-захід року — Food&NonFoodMaster-2025 + Big Trade-Marketing Show-2025. Два дні, наповнені інсайтами, трендами та можливостями для кожного, хто працює у сфері FMCG, роздрібної торгівлі та маркетингу.

Про це повідомляють організатори заходу — компанія TradeMasterGroup.

  • 1500+ учасників, серед яких власники, топменеджери, маркетологи та керівники закупівель
  •  35+ провідних експертів з маркетингу, трейд-маркетингу та продажів
  •  120+ виробників і постачальників товарів і рішень для бізнесу
  •  Виставка найкращих FMCG-продуктів, товарів non-food і технологічних рішень для ритейлу
  •  Галерея новинок: трендові продукти, інноваційні розробки, ексклюзивні презентації
  •  Дискусійна панель: «Актуальні потреби в категоріях товарів і співпраця з постачальниками в 2025 році»
  •  Столи переговорів між виробниками та мережами. 

Головний фокус заходу — розвиток співпраці між ритейлерами та постачальниками.

📌 Реєструйтеся просто зараз!

🎁 Бонус спеціально для читачів Аgroportal.ua: знижка 5% за реєстрації з промокодом «AGROPORTAL5»

Вартість: відвідування виставки — 400 грн, участь у 2 днях конференції + відвідування виставки — 10 400 грн!

Теми, які будуть розглянуті на конференції:

  • Хто виграє в погоні за покупцем і як привернути його увагу в 2025 році
  • Публічні закупівлі — фокус на малому та середньому бізнесі
  • Ексклюзивні настільні ігри для ритейлу — як створити унікальний продукт, що продає
  • Магія гейміфікації у бізнесі
  • Монетизація бази знань. Кейси, які збільшують продажі
  • Емоційна складова комунікації: як завоювати серце клієнта у 2025 році та ефективно комунікувати зі споживачем в умовах змін
  • Як забезпечити стабільні продажі в умовах економічної нестабільності: ефективні антикризові стратегії
  • Споживач у серці бізнесу: зв'язок між бізнес-цілями, KPI та потребами споживачів
  • Нові реалії та виклики висококонкурентного ринку. Стратегія і тактика ефективного перезапуску бренду
  • AI і майбутнє e-commerce: як персоналізація та оптимізація прогнозування попиту будують кращий customer experience. Практичні кейси та поради
  • Керування шляхом споживача в ритейлі як інструмент впливу на його вибір
  • Як сучасні програмні рішення відповідають на виклики ринку ритейлу
  • Максимальний результат у мерчандайзингу: особливості роботи з мультиформатним ритейлом
  • Ритейл, що відчуває: як створювати емоційний досвід, який формує лояльність
  • Від мультфільму до полиці. Як працювати з ліцензійними брендами. Розбір кейсів Мавка
  • Тренди комунікації 2025: як ефективно взаємодіяти зі споживачами в епоху інформаційного шуму
  • Сучасні тренди у виробництві заморожених хлібобулочних виробів. Адаптація до вподобань кінцевого споживача на міжнародних ринках
  • Бути видимим у рекламній сліпоті: які методи працюють для брендів у 2025 році
  • Нестандартний підхід у формуванні асортименту: як мережі можуть краще зрозуміти свого покупця. Створення взаємодії, що будує довіру та лояльність
  • 5 ключових інгредієнтів ефективного відділу продажів
  • Створення умов для довготривалої роботи в компанії як варіант виходу з кадрової кризи
  • ВТМ як інструмент зростання бізнесу
  • Як створити унікальну цінність для споживача — бренд зі 100-річним досвідом і наростити частку експорту в 50%

Місце проведення події: ВЦ «АККО Інтернешнл» (м. Київ, просп. Берестейський, 40-Б + онлайн).

Источник материала
loader
loader