«Холостяк. Життя після проєкту» на СТБ та «Аватар: шлях води» на ТЕТ. Як дивилися телеканали в січні
«Холостяк. Життя після проєкту» на СТБ та «Аватар: шлях води» на ТЕТ. Як дивилися телеканали в січні

«Холостяк. Життя після проєкту» на СТБ та «Аватар: шлях води» на ТЕТ. Як дивилися телеканали в січні

Прем’єри, телеперегляд, рейтинги каналів за перший місяць року.

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі огляди читайте тут.

Війна та нестабільні часи не стали на заваді новорічним телезвичкам і традиціям. Як і роками раніше, січень 2025 року мав високі показники телеперегляду. Так, tvr% серед комерційної аудиторії віком 18—54 років у містах із населенням понад 50 тис. склав 13,2%, що на 10% вище за показник грудня. Зростання відбулося як у праймі з 18:00 до 24:00 (+6%), так і в офф-праймі з 6:00 до 18:00 (+17%). Загальний «малюнок» телеперегляду протягом дня стабільно незмінний — найбільше дивляться в години прайму, менше — в години офф-прайму. У пікові години телеперегляд досягав майже 29%.

«Холостяк. Життя після проєкту» на СТБ та «Аватар: шлях води» на ТЕТ. Як дивилися телеканали в січні - Фото 1

Показники медіагруп і каналів

Позиції серед медіагруп незмінні: Starlight Media утримує перше місце з часткою 23,74% (зменшення 11% відносно попереднього місяця); другу сходинку займає група «1+1 media» з часткою 18,98% (зростання 4%); трійку закриває Inter Media Group із часткою 6,87% (зменшення 2%).

«Холостяк. Життя після проєкту» на СТБ та «Аватар: шлях води» на ТЕТ. Як дивилися телеканали в січні - Фото 2

Частку медіагруп вказано без урахування марафону «Єдині новини»

Трійка каналів-лідерів теж залишається незмінною. На першому місці — СТБ (з урахуванням відкладеного перегляду частка склала 7,22%, зменшення 13% відносно попереднього місяця). На другому місці — Новий канал (6,66%, зменшення 24%). Третя сходинка — за ICTV2 (5,63%, зменшення 17%). Четверте місце — за каналом ТЕТ із часткою 5,13% (зростання 6%). Далі — «2+2» із часткою 4,73% (зростання 18%). На шостому місці — «1+1 Україна» з часткою 3,54% (зменшення 8%). На сьомому місці — канал НТН (3,23%, зменшення 9%).

«Холостяк. Життя після проєкту» на СТБ та «Аватар: шлях води» на ТЕТ. Як дивилися телеканали в січні - Фото 3

Восьму сходинку утримує канал «Бігуді» з часткою 2,19% (зменшення 11%), дев’яте місце — за «Плюс плюс» із часткою 1,57% (зростання 3%). Останнє місце в «десятці» розділяють канали «Ми — Україна+» та «К1» із часткою 0,95% (зменшення 3% та 10% відповідно).

У грудні-січні стали доступними до вимірювання нові телеканали. В останній місяць року додалися канали групи Starlight Media: «Супер+», частка якого у грудні склала 0,30%, а в січні вже 0,46%, та три канали з кінопоказом: «Твоє кіно Хіт», «Твоє кіно Екшн» і «Твоє кіно Релакс», загальна частка яких у січні вже складає 1,1% (0,51%, 0,40% та 0,19% відповідно). У складі групи «1+1 Media» став доступним канал «Світ+» із січневою часткою 0,24% (у грудні — 0,20%).

Не нові канали, але доступ до вимірювання яких з’явився тільки з нового року — Zoom, який вийшов із телемарафону «Єдині новини», частка в січні склала 0,22%; «Суспільне Спорт» із часткою 0,34%.

Профіль провідних каналів

Порівняно з груднем, коли в ефірі СТБ було багато прем’єр, зокрема проєкти «Холостяк» і «МастерШеф», у січні мовник зменшив частку за жінками віком 4—34 роки та 55+. Попри це, канал утримує лідерство за жіночою аудиторією.

Новий канал є лідером за цільовою аудиторією телеглядачів молодше 40 років, проте зменшив частку за іншими аудиторіями.

ICTV2 утримує лідерство за чоловічою аудиторією віком 18—54 роки. Канал мав зниження частки за аудиторією віком 4—54 роки.

Канал «2+2» збільшив частку за чоловіками віком 18—54 роки та жінками віком 4—54 роки.

«Холостяк. Життя після проєкту» на СТБ та «Аватар: шлях води» на ТЕТ. Як дивилися телеканали в січні - Фото 4

У ТЕТ відбулося зростання частки переважно за чоловіками віком 4—54 роки.

На каналі «1+1 Україна» основне зниження частки відбулося за старшою аудиторією віком від 55 років.

На НТН відбулося зниження за чоловіками віком 4—54 роки та жінками 35—54 роки, однак канал наростив частку за жінками 4—34 роки.

Марафон «Єдині новини»

«Холостяк. Життя після проєкту» на СТБ та «Аватар: шлях води» на ТЕТ. Як дивилися телеканали в січні - Фото 5

У січні сукупна частка каналів, які транслюють телемарафон «Єдині новини», суттєво не змінилася відносно попереднього місяця: частка за широкою аудиторією віком понад 18 років у містах із 50 тис. жителів склала 6,26%, за комерційною аудиторією 18—54 50 тис+ — 3,31%.

Тенденція перегляду марафону зберігається: новини привертають увагу значної частини аудиторії, яка дивиться телебачення зранку, через що показники частки вранці доволі високі й у січні сягали 18,0% та рейтингу 0,9%. Однак найбільша аудиторія «Єдиних новин» дивиться його саме ввечері, у праймі з піком о 20:00 (частка 8,1%, рейтинг 2,5%).

Головні телепрем’єри місяця

Серіальне. ICTV2 продовжив показ серіалу «Пес Альф» із новими серіями (серії у січні — rat 0,91%, shr 3,29%).

Канал «К2» розпочав показ другого сезону турецької мелодрами «Криваві квіти» (rat 0,26%, shr 1,17%), а також показав 4-серійний детектив «ОПГ» (rat 0,34%, shr 1,26%).

4 січня «2+2» показав 4-серійну святкову комедію «Бісова пательня» (rat 1,37%, shr 5,50%).

Шоу та проєкти. Новий канал розпочав нові випуски фуд-тревелу «Їжа України» (rat 0,83%, shr 5,66%). Також мовник допоказав прем’єрні випуски реаліті-шоу «Кохання на виживання» (rat 2,05%, shr 9,64%).

«1+1 Україна» розпочала новий сезон проєкту «Говорить вся країна» (rat 0,71%, shr 2,97%).

Канал «2+2» запустив два нові проєкти: перший — про роботу каскадерів «Екшн», який виходить у недільному оффпраймі (rat 0,38%, shr 2,14%), а також документальний проєкт «Сховище диктаторів» про найвідоміших диктаторів світу (rat 0,61%, shr 4,01%).

Канал «Ми — Україна+» також не відстає з новинками. Так, мовник у січні представив глядачам одразу три нові проєкти. Інтелектуальне шоу «Гра на нервах» (rat 0,22%, shr 0,85%), ток-шоу на тему війни «Невідворотне покарання» (випуски в п’ятницю rat 0,41%, shr 1,76%), а також публіцистичний цикл «Маніпулятори» (rat 0,26%, shr 1,20%).

Концерти. У перший новорічний тиждень канал «1+1 Україна» показав декілька музичних концертів: «Dorofeeva. Шоу Heartbeat» (rat 0,29%, shr 1,65%), «Max Barskih. Шоу Зорепад» (rat 0,41%, shr 2,32%), «Мозговий: музика, що змінила епоху. Концерт» (rat 0,59%, shr 3,12%).

Телепрем’єри кіно. У січні було п’ять телепрем’єр у сфері кіно. Новий канал представив три новинки: «Інфлюенсер» (rat 2,23%, shr 8,43%), «Матріарх» (rat 1,31%, shr 10,03%) та «1+1. Нова історія» (rat 2,25%, shr 8,50%). «1+1 Україна» показав відреставровану версію картини «Колір граната» (rat 0,38%, shr 2,58%). На «2+2» був показ фільму «Снеґ. Розділ перший» (rat 0,90%, shr 3,14%).

Провідні програми місяця

У міжсезоння мовники активно заповнюють свою сітку бібліотекою та кінопоказом. Тому в провідну десятку найрейтинговіших продуктів місяця за комерційною аудиторією 18—54 у містах 50 тис.+ потрапив переважно кінопоказ. Так, рейтинг очолює «Аватар: шлях води» на ТЕТ (rat 3,61%, shr 12,91%). На другій сходинці — завершальний випуск проєкту «Холостяк» від СТБ — «Холостяк. Життя після проєкту» (rat 3,4%, shr 11,11%). Ще три позиції в п’ятірці — кінопоказ на Новому каналі: «Сьомий син» (rat 3,33%, shr 11,75%), «Джуманджі. Наступний рівень» (rat 3,21%, shr 11,94%), «Метод Хітча» (rat 3,21%, shr 12,53%).

Також до десятки потрапив серіал «Слід» на СТБ і ще кінопоказ: «Аватар» на ТЕТ, «Маска» на ICTV2, «Назад у майбутнє» та «Шрек-2» на Новому каналі.

Провідні програми. Чоловіча аудиторія

«Холостяк. Життя після проєкту» на СТБ та «Аватар: шлях води» на ТЕТ. Як дивилися телеканали в січні - Фото 6

Очолює найпопулярніший контент за чоловічою аудиторією фільми «Сьомий син» на Новому каналі (rat 3,64%, shr 13,33%) та «Аватар: шлях води» на ТЕТ (rat 3,5%, shr 13,85%). Третє місце — за гумористичним проєктом ICTV2 «Dizel Show» (rat 3,26%, shr 12,41%). Закриває п’ятірку кінопоказ: «Міцний горішок. Гарний день, аби померти» на ICTV2 (rat 3,05%, shr 12,02%) і «Назад у майбутнє» на Новому (rat 2,97%, shr 10,85%).

Ще п’ять позицій у провідній десятці місяця займає кінопоказ: пригодницькі фільми від Нового «Скарб Амазонки» і «Джуманджі. Наступний рівень», бойовики від ICTV2 «На відстані удару» та «Праведник-2» й наукова фантастика від ТЕТ «Аватар».

Провідні програми. Жіноча аудиторія

«Холостяк. Життя після проєкту» на СТБ та «Аватар: шлях води» на ТЕТ. Як дивилися телеканали в січні - Фото 7

Перші місця серед найпопулярнішого контенту місяця за жіночою аудиторією — проєкти СТБ: «Холостяк. Життя після проєкту» (rat 4,73%, shr 14,18%) і серіал «Слід» (rat 4%, shr 12,18%). Далі — два фільми: «Аватар: шлях води» на ТЕТ (rat 3,73%, shr 12,17%) і «Метод Хітча» на Новому (rat 3,71%, shr 13,36%). Закриває п’ятірку ще один серіал від СТБ «Ворожка» (rat 3,62%, shr 11,22%).

У десятку входять кінопоказ на Новому каналі: дві частини «Джуманджі» та «Шрек-2» на Новому каналі, «Маска» на ICTV2, а також серіал «Спіймати Кайдаша» на СТБ.

Провідні програми. Молодь

«Холостяк. Життя після проєкту» на СТБ та «Аватар: шлях води» на ТЕТ. Як дивилися телеканали в січні - Фото 8

Очолює перелік найбільш популярних програм місяця за молодою аудиторією віком 18—35 років «Кохання на виживання» на Новому каналі (rat 3,56%, shr 19,39%). Далі три фільми: «Джуманджі. Наступний рівень» на Новому (rat 3,3%, shr 16,22%), «Аватар: шлях води» на ТЕТ (rat 3,19%, shr 15,84%) і «Шрек-2» на Новому (rat 3,04%, shr 13,34%). Закриває п’ятірку «Холостяк. Життя після проєкту» на СТБ (rat 2,96%, shr 13,52%).

До десятки ще входять серіали «Слід» і «Черговий лікар» на СТБ, фільми «Метод Хітча» та «Сьомий син» на Новому каналі, а також мультфільм «Енканто: світ магії» на ТЕТ.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader