/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fe34b0761d2f5355b7d41c9e87a78cf6b.jpg)
У Європі зафіксували спад продажу нових авто
Європейська асоціація автовиробників оприлюднила чергову статистику продажу за січень цього року. За даними експертів організації, продаж нових авто в Європі впав на 2,6%.
Перший місяць цього року не приніс оптимізму місцевим автовиробникам. Зниження купівельної активності було зафіксовано на ключових ринках – у Франції (-6,2%), Італії (-5,8%) та Німеччині (-2,8%). Позитивні результати показала Іспанія, де продаж зріс на 5,3%.
Гібриди рулять!
У січні частку електромобілів (BEV) припадало 15% ринку, що значно перевищує показник, що значно перевищує показники аналогічного періоду минулого року її (10,9%). Гібриди (HEV) знову виявилися найбільш привабливими для європейських покупців та зайняли майже 34,9% ринку. Таким чином, сукупна частка автомобілів з традиційними ДВС скоротилася з 48,7% у січні минулого року до 39,4% – у нинішньому.
Електросила
У січні продажі електромобілів зросли на 34% і склали 124341 екземпляра, досягнувши 15% частки ринку. На три з чотирьох провідних ринків регіону припало 64% усіх продажів BEV – у Німеччині (+53,5%), Бельгії (+37,2%) та Нідерландах (+28,2%), тоді як у Франції спостерігався невеликий спад на рівні 0,5%.
Продажі гібридних машин зросли на 18,4%, причому стабільне зростання продажів спостерігалося на найбільших ринках – у Франції (+52,2%), Іспанії (+23,5%), Німеччини (+13,7%) та Італії (+10,6%). В результаті автовиробники реалізували в січні 290 014 гібридів, що склало 34,9% частки ринку.
Реєстрації плагін-гібридів (PHEV) у січні скоротилися на 8,5% до 61406 екземплярів. Це зниження переважно зумовлене скорочення продажів PHEV у Бельгії (-66,6%) та Франції (-54%). За підсумками місяця на PHEV припало 7,4% усіх продажів у країнах ЄС.
ДВС зазнає поразки
Шанувальники традиційних ДВС у січні були неактивними. На частку бензинових моделей припало лише 18,9% усіх продажів, причому спад інтересу спостерігався на всіх провідних європейських ринках. Найбільше падіння спостерігалося у Франції (28,2%), Німеччині (-23,7%), Італії (-17%) та Іспанії (-11,1%). Всього було реалізовано 244 763 нових авто з бензиновим мотором, а частка ринку впала з 35,4% (січень 2024) до 29,4%. Подібним чином ситуація з дизельними машинами, продаж яких скоротився на 27% до рівня 10% частки ринку. У більшості європейських країн аналітики зафіксували суттєво зниження купівельного інтересу до машин на “важкому паливі”.

