BMW розкрила технічні подробиці електромобілів Neue Klasse
BMW розкрила технічні подробиці електромобілів Neue Klasse

BMW розкрила технічні подробиці електромобілів Neue Klasse

Вже цього року буде представлено перший електромобіль родини BMW Neue Klasse. Ним стане середньорозмірний кросовер, який замінить модель BMW iX3. У компанії BMW поступово готують публіку до грандіозної прем’єри та розкривають ті чи інші подробиці про майбутні машини нової лінійки.Так, днями з’явилися дані про універсальний блок керування бортовими електросистемами під назвою Heart of Joy. А зараз у компанії розповіли про електротехніку.Електромобілі сімейства Neue Klasse вперше для компанії BMWматимуть 800-вольтову електросистему. Завдяки цьому швидкість заряджання батареї та дальність ходу мають збільшитися на 30%. Самі акумулятори eDrive шостого покоління матимуть циліндричні осередки, а щільність заряду виявиться на 20% вищою, ніж у їх призматичних попередників.Крім того, батареї стануть тоншими і легшими завдяки технології упаковки елементів безпосередньо в корпус батареї замість поділу їх на кілька модулів. Сам корпус при цьому буде інтегрований в силову структуру кузова, що несе, що теж допоможе знизити масу.Другим складовим успіху сімейства Neue Klasse у компанії вважають новий універсальний блок силової електроніки BMW Energy Master. Він встановлюється прямо на корпус тягової батареї і має всі необхідні роз’єми для високовольтного і низьковольтного живлення, а також передачі даних. Energy Master контролюватиме подачу живлення на електромотори та інші системи автомобіля.Для новинок підготували два варіанти електромоторів eDrive шостого покоління. Основний двигун традиційно буде розташований на задній осі. Електромотор розміщується в єдиному корпусі з блоком керування та двоступінчастим редуктором. Інвертор також новий, а в його складі використовується карбід кремнію. Силовий агрегат загалом став компактнішим і легшим. Для встановлення на передню вісь підготовлений менш дорогий асинхронний електромотор, він відіграватиме допоміжну роль.Вся система електроприводу eDrive стане на 10% легшою, на 20% дешевшою і на 40% ефективнішою за нинішні силові установки електромобілів BMW. У міру розширення сімейства Neue Klasse у ньому з’являться тримоторні та навіть чотиримоторні моделі.Виробництво силових установок розпочнеться цього літа на заводі BMW Steyr в Австрії. Звідти агрегати надходитимуть на угорський завод у Дебрецені, де й буде організовано виробництво електромобілів “Нового класу”. Надалі випуск цих моделей налагодять у Німеччині, Китаї, Мексиці та США.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у BMW заявили, що електромобілі з величезними батареями не мають сенсу.

Источник материала
loader
loader