Головний нафтовий порт Росії стабільно працює в обхід санкцій - Bloomberg
Головний нафтовий порт Росії стабільно працює в обхід санкцій - Bloomberg

Головний нафтовий порт Росії стабільно працює в обхід санкцій - Bloomberg

Експорт сирої нафти із порту «Козьміно», головного тихоокеанського терміналу Росії, залишається стабільним, оскільки вантажовідправники і трейдери працюють в обхід санкцій США, залучаючи нові судна.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Bloomberg.

Дані Bloomberg і Kpler свідчать, що у період з 30 січня по 16 лютого жоден із 16 танкерів, які завантажили нафту марки ESPO із східного порту «Козьміно», не потрапив до списку санкцій США після того, як Вашингтон розширив обмеження на початку минулого місяця. Згідно з даними, половина із них уперше працює з місцевим сортом ESPO.

Нафтові трейдери уважно стежать за здатністю Росії продовжувати постачати нафту на світові ринки, тоді як прямі переговори між адміністрацією президента США Дональда Трампа і Москвою у Саудівській Аравії щодо потенційного врегулювання в Україні порушують питання про те, чи можуть бути послаблені санкції.

Потоки нафти з Ірану, ще однієї цілі санкцій США, виявилися такими ж стійкими, незважаючи на поновлені погрози посилити обмеження, йдеться у публікації.

З кінця січня багато суден, які не були новачками у продажу нафти ESPO, ходили під так званими «зручними прапорами», включаючи Панаму, Острови Кука, Сьєрра-Леоне і Джибуті, пише Bloomberg.

Усі, крім одного, вантажі ESPO прямували до Китаю. Більшість суден належать компаніям, зареєстрованим у Шанхаї, Гонконгу і на Сейшельських островах, свідчать дані Equasis.

Зазначається, що ставки фрахту на маршруті Козьміно - Азія справді підскочили після введення останніх санкцій Сполученими Штатами, однак потім пішли на спад. Наразі плата за триденний-п’ятиденний рейс до Китаю становить близько 5 млн дол. США, за даними суднових брокерів та китайського приватного нафтопереробника. Це більше, ніж 1,5 млн дол. до 10 січня, але менше, ніж у пік, зауважує видання.

Як повідомляв Укрінформ, Росія найшла нові танкери й знову перевантажує нафту з судна на судно, щоб зберегти обсяги експорту нафти. Але поставки клієнтам залишаються проблемою, оскільки завантажені судна змушені простоювати.

Фото: oilprice.com

Теги по теме
нефть
Источник материала
loader
loader