Фрахт на перевезення зерна з України: судновласники уникають зниження ставок
Фрахт на перевезення зерна з України: судновласники уникають зниження ставок

Фрахт на перевезення зерна з України: судновласники уникають зниження ставок

Ситуація на Чорноморському та Середземноморському ринках цього тижня суттєво не змінилася.

Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

«Обсяги вантажопотоку залишаються обмеженими на всіх напрямках у регіонах, і зерно з України не є винятком. Однак, попри збереження дефіциту вантажів відносно доступного тоннажу в сегментах хендісайз і коастер, фрахт на перевезення з України залишаються стабільними, оскільки судновласники твердо відстоюють свої позиції, уникаючи подальшого зниження ставок», — пояснює фахівець.

Тим часом сектор панамакс перебуває під ведмежими настроями. За даними Atria Brokers, фрахт на відправлення партії кукурудзи суднами типу панамакс із глибоководних портів до Південного Китаю становить 31 $/т (-1 $/т за тиждень).

Сегмент хендісайз виглядає стабільним. Ставки на перевезення кукурудзи з глибоководних портів до Східного узбережжя Італії залишаються стабільним на рівні 15-16 $/т.

Ставки на перевезення в сегменті коастер з українських дунайських портів також залишаються стабільними. Ставки до портів Східного Середземномор'я становлять 20-21 $/т.

Спотові відправлення 1000-3000 т кукурудзи баржами з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюються на рівні 8-9 /т.

Источник материала
loader
loader