![СЕО VBET Олександр Блохін: "Легальний гральний бізнес наповнює бюджет"](https://thumbor.my.ua/1evco-xyruCG4N6Nm3uck23ZZg0=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2F8bb3c07f12e3637f4e4f6f94af372ae9.jpg)
СЕО VBET Олександр Блохін: "Легальний гральний бізнес наповнює бюджет"
Нині ліцензовані компанії активно шукають нові способи залучення й утримання клієнтів.
СЕО VBET Ukraine Олександр Блохін говорить, що втримати позиції та активізувати розвиток допомагають персоналізований підхід, мультиканальна комунікація, сила бренда й стабільність у регуляторній політиці.
@video=//www.
Олександре, які маркетингові стратегії виявилися найбільш ефективними для залучення та утримання клієнтів VBET Ukraine?.
У роботі з клієнтами ми орієнтуємося на персоналізований підхід, вивчаємо уподобання клієнтів, аналізуємо їхню поведінку.
В ґемблінгу є стандартні інструменти залучення гравців: заохочення, привабливі пропозиції для першого депозиту чи ставки.
Такий формат face-to-face взаємодії створює позитивне перше враження й стимулює клієнтів продовжувати знайомство з платформою.
Ми також активно розвиваємо програму лояльності, спрямовану на втримання наявних клієнтів і залучення нових.
Ще один перспективний напрям зовнішніх комунікацій — створення спільно з партнерами ексклюзивного контенту та розвиток власних диджитал-каналів, присвячених різним видам спорту.
Так ми створюємо додану вартість продукту, бо, наприклад, справжній футбольний уболівальник може отримати футболку з підписами всіх гравців національної збірної команди України з футболу лише від VBET Ukraine.
Як ваша компанія адаптується до змін у законодавстві та регуляторних вимог?.
Наш досвід роботи сформувався в умовах надзвичайних викликів: від епідемії до повномасштабної війни.
Весь цей час ми забезпечували стовідсоткову прозорість фінансових операцій, своєчасну сплату всіх податків і ліцензійних зборів — у цьому наша відповідальність перед державою та клієнтами.
Наша політика незмінна, на будь-які зміни ми реагуємо однаково: після консультацій з юристами й партнерами швидко пристосовуємо маркетингові, рекламні та комунікаційні стратегії до нових умов.
Виклики та можливості українського онлайн-ґемблінгу в найближчі два роки? Чи є перспективи виходу іноземних гравців?.
Попри всі виклики, гральний бізнес залишається однією з галузей, здатних наповнювати бюджет і працювати на розвиток економіки навіть під час широкомасштабного вторгнення.
Легальні оператори працюють прозоро та відповідально, проте розвиток галузі стримується низкою факторів.
Насамперед необхідні чіткі й передбачувані правила гри: стабільне законодавство, рівні умови для всіх ліцензованих компаній, включно з представників лотерейного бізнесу, а також повернення можливості рекламувати послуги легального ринку.
Ефективний державний контроль має не лише забезпечувати відповідальну гру, а й захищати ринок від нелегальних операторів.
Впровадження постійних моніторингових механізмів дасть змогу вчасно реагувати на порушення та зміцнити довіру інвесторів.
І звісно ж, перспективи залучення іноземних інвесторів напряму залежать не тільки від регулювання ринку, а й від загальної економічної та політичної ситуації в країні, тож прогнозувати це в умовах повномасштабного вторгнення дуже важко.
Чи змінилась останнім часом поведінкова модель гравців, якими сервісами компанії користуються більше?.
Ринок азартних послуг в Україні демонструє чимале зростання протягом останніх років, а ліцензійні компанії є одними з найбільших платників податків та інших обов’язкових платежів до державного бюджету.
Наприклад, VBET Ukraine наприкінці грудня минулого року сплатила 117 млн грн за наступний рік дії ліцензії на букмекерську діяльність.
І це тільки один з багатьох відрахунків.
У поточному році тенденція зростання ринку однозначно збережеться, про це свідчить як офіційна статистика, так і внутрішня аналітика компанії.
І саме аналіз поведінкової моделі говорить про те, що кількість гравців збільшується.
Найбільш популярними вподобаннями гравців залишаються ставки на спорт та онлайн-казино з доступом через мобільні платформи.
Кілька років поспіль у VBET Ukraine активно розвивають покер.
Ми маємо партнерство з Українською федерацію спортивного покеру й нині вкладаємо чимало ресурсу в популяризацію покеру в Україні.
Хоча водночас українські покеристи вже визнані спортсмени у світі.
Чому ґемблінгові компанії вважають спонсорство пріоритетним напрямом взаємодії з аудиторією?.
Спортивне спонсорство залишається одним із найефективніших інструментів комунікації з аудиторією, бо дає змогу будувати бренд через підтримку популярних видів спорту: футболу, боксу, кіберспорту.
Ми активно інтегруємо наш бренд у спортивні заходи, забезпечуючи повний спектр активностей: від брендування під час подій до цифрових кампаній.
Партнерство з провідними спортивними клубами та організаціями — Українською асоціацією футболу, Українською Прем’єр-Лігою, Асоціацією футзалу України, національною збірною України з футболу, легендарними футбольними клубами "Динамо", "Олександрія", "Верес", "Чорноморець" — дає нам можливість підтримувати український професійний спорт і водночас створювати унікальний контент, який залучає широку аудиторію.
Такий підхід забезпечує високу ефективність маркетингових зусиль завдяки комплексній взаємодії в усіх каналах комунікації.
Крім того, з 1 квітня цього року, згідно з чинним законодавством, спортивне спонсорство — це практично єдиний вид публічної комунікації, дозволений букмекерським компаніям.
Тому VBET Ukraine планує підсилювати цей напрям роботи, але насамперед через тристоронні win-win проєкти між компанією, спортом та вболівальником.
Виграє той, хто може створити й масштабувати ціннісну пропозицію.
Я наведу приклад такого "взаємовигідного трикутника".
Компанія є преміум-спонсором збірної України з футболу.
Масштабуючи партнерство, ми створюємо власний контент-проєкт ВЗБІРНА.
Пропонуючи ексклюзивний контент про найвідоміших національних футболістів, канал дуже швидко набрав свою лояльну аудиторію.
І тепер компанія вже монетизує цю лояльність, промотуючи сервіси та акційні пропозиції.
Як компанія будує систему захисту інтересів гравців?.
У VBET Ukraine дотримуються принципів відповідальної гри не лише через закон.
Принципи відповідальної гри закладені в основу нашої роботи, і ключовий підхід у популяризації цих принципів — просвітництво.
Наша customer care політика містить великий перелік заходів для убезпечення гравців від проблем із лудоманією.
Користувач може самостійно встановити обмеження гри на певний час або заблокувати свій акаунт.
Ми можемо встановити ліміт на суму, яку гравець може витратити за певний час, чи суму депозиту.
Працівники нашої служби підтримки аналізують поведінку гравців і якщо помічають зміни, то пропонують допомогу, зокрема контактами служб психологічної допомоги.
В Україні ми проводимо активну комунікаційну політику, розповідаємо, як грати без шкоди для ментального здоров’я й власного гаманця.
В Україні загалом не прийнято голосно говорити про будь-який вид залежності, і ми за допомогою нашої комунікації намагаємося це змінити, розповідаючи про азартні ігри як вид розваг, а не як спосіб заробітку.
Для практичної реалізації такого підходу до відповідальної гри маємо партнерський проєкт з Центром соціально-психологічної підтримки "Простір життя", в якому працюють юристи, психологи, методологи, котрі допомагають як лудоманам, так і членам їхніх родин.
@video=//www.
@video=//www.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)