![Співавтор Diablo пояснив у чому головна проблема сучасних ARPG](https://thumbor.my.ua/TRNKvJrzKxaSOO_j2Dy4NnzUhiY=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fb895d4f2912fccff462d3745840a4e2a.jpg)
Співавтор Diablo пояснив у чому головна проблема сучасних ARPG
Бревік є провідним розробником та дизайнером перших частин Diablo, а також керував створенням Diablo II. Він вважає, що багато сучасних ARPG занадто фокусуються на прискореній системі прогресу, постійних винагородах і швидкому знищенні ворогів, що призводить до втрати важливої складової жанру, розповідає 24 Канал.
Рольові ігри почали рухатися в бік того, що можна знищувати натовпи ворогів майже миттєво, отримуючи море винагород і підвищуючи рівень так швидко, що екран просто заповнюється предметами, які вас не цікавлять,
– зазначив Бревік.
Розробник визнав, що навіть у першій Diablo було багато монстрів, але сучасні ігри перейняли неправильні уроки з класики. Саме відмінний темп гри допоміг Diablo II зберегти популярність на довгі роки.
Бревік переконаний, що головне задоволення в ARPG та MMO – це подорож, а не кінцева мета:
"Коли ви скорочуєте цю подорож, усе стає абсурдним", – наголосив він.
Після виходу з Blizzard у 2003 році Бревік працював над Hellgate: London та Marvel Heroes, заснував кілька студій і зараз очолює інді-видавця Skystone Games.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)