Google прагне переробити пошук на кшталт помічника зі штучним інтелектом
Google прагне переробити пошук на кшталт помічника зі штучним інтелектом

Google прагне переробити пошук на кшталт помічника зі штучним інтелектом

Google Search знаходиться в розпалі «мандрівки» навколо штучного інтелекту, заявив генеральний директор Google Сундар Пічаї. Початком цієї подорожі стали огляди штучного інтелекту , суперечлива та монументальна зміна в тому, як Google надає інформацію мільярдам користувачів Пошуку.

Оскільки штучний інтелект продовжує розширювати всесвіт запитів, які люди можуть задавати, 2025 рік стане одним із найбільших років для пошукових інновацій», — сказав Пічаї під час свого вступного слова.

Google прагне переробити пошук на кшталт помічника зі штучним інтелектом - Фото 1

Під час телефонної розмови Пічаї виклав наступний етап плану Google щодо оснащення Пошуку функціями ШІ від дослідницької лабораторії компанії DeepMind. Пошуковий продукт поступово стає схожим на помічника зі штучним інтелектом, який переглядає за вас Інтернет, переглядає веб-сторінки та повертає відповідь.

Це дуже далеко від простої системи пошуку, яка дає вам десять синіх посилань.

Google йде цим шляхом уже кілька років, відколи пошуковий гігант був спійманий на ногах після випуску OpenAI ChatGPT у 2022 році. Ця зміна має величезні наслідки для веб-сайтів, які покладаються на трафік Google, і компаній, які купують рекламу в Пошуку Google.

Коли його запитали про майбутнє штучного інтелекту та пошуку, Пічаї сказав, що «Ви можете уявити майбутнє з Project Astra », це посилання на мультимодальну систему штучного інтелекту DeepMind, яка може обробляти живе відео з камери чи екрана комп’ютера та відповідати на запитання користувачів про те, що бачить штучний інтелект у реальному часі.

Google також має великі плани щодо проекту Astra в інших сферах свого бізнесу. Компанія каже, що одного дня хоче, щоб мультимодальна система ШІ використовувала пару розумних окулярів доповненої реальності , для яких Google створить операційну систему.

Пічаї також згадав Gemini Deep Research – агент штучного інтелекту, якому потрібно кілька хвилин, щоб створити довгі дослідницькі звіти – як функцію, яка може кардинально змінити те, як люди використовують пошук Google. Deep Research автоматизує роботу, яку люди традиційно виконували за допомогою Пошуку Google. Але тепер, схоже, Google хоче провести це дослідження для користувачів.

«Ви справді значно розширюєте типи варіантів використання, для яких може працювати пошук — речі, які не завжди отримують відповідь миттєво, але може знадобитися деякий час», — сказав Пічаї. «Це все сфери дослідження, і ви побачите, як ми пропонуємо користувачам нові можливості протягом 2025 року».

Крім того, Пічаї сказав, що Google має «чітке уявлення» про умови пошуку, які він міг би створити за допомогою ще одного з агентів штучного інтелекту Google, Project Mariner . Ця система може використовувати інтерфейс веб-сайтів від імені користувачів, що робить непотрібним для самих людей використовувати веб-сайти.

Генеральний директор Google також сказав, що є «можливість» дозволити користувачам більше взаємодіяти та ставити додаткові запитання за допомогою Пошуку Google. Пічаї був легким у деталях, але схоже, що Google розглядає способи зробити свій пошуковий інтерфейс більш схожим на чат-бота.

«Я думаю, що продукт [Search] розвиватиметься ще більше», — сказав Пічаї. «Оскільки ви полегшуєте людям взаємодію та ставите додаткові запитання тощо, я вважаю, що у нас є можливість стимулювати подальше зростання».

Сьогодні ChatGPT перетворився на один із найбільш використовуваних продуктів Інтернету, який щотижня відвідують сотні мільйонів користувачів. Це становить реальну загрозу для довгострокового бізнесу Пошуку Google. Щоб розв'язати цю проблему, Google не лише створює конкуруючого чат-бота зі штучним інтелектом разом із Gemini, але й впроваджує функції штучного інтелекту безпосередньо в пошук.

Звичайно, перший крок на шляху ШІ до пошуку Google пройшов не дуже добре. Коли Google запустив огляд ШІ для всього Пошуку Google, система відображала неточні та дивні галюцинації ШІ. Серед них були відповіді, які просили людей їсти каміння та клеїти піцу . У той час Google визнав, що огляди ШІ потребують певної роботи .

Попри це негативне розгортання, схоже, що Google тільки починає використовувати штучний інтелект у Пошуку.

Источник материала
loader
loader