Компанія Meta планує використовувати свій штучний інтелект для збору даних і аналізу активності користувачів у Facebook та Instagram для надання більш персоналізованих рекомендацій.
Про це повідомляє Engadget.
Завдяки цій зміні, яка спочатку буде доступна в США та Канаді, штучний інтелект зможе відстежувати вподобання користувачів на основі інформації, якою вони діляться з ним у чат-боті, наприклад щодо харчової алергії та інших обмежень у харчуванні, щоб ШІ «не забував» рекомендувати рецепти, які відповідають вимогам користувача.
ШІ також зможе відстежувати різні дані, зокрема вік, стать, інтереси, активність у Facebook та Instagram, інформацію про особисте життя та стосунки користувача, але Meta дозволить користувачам коригувати і видаляти певні деталі. Meta зазначає, що ШІ зможе, наприклад, пропонувати заходи на вихідні в тих місцях, які користувачі вказали у своєму профілі на Facebook, і робитиме рекомендації на основі роликів, які переглядав користувач.
Останні оновлення Meta AI з'явилися на тлі зростаючого ажіотажу навколо китайської компанії DeepSeek, ШІ-помічника, який наразі є топовим додатком в App Store від Apple. Раптова популярність асистента, який нібито був розроблений менш ніж за $6 млн, налякала інвесторів і деяких представників індустрії штучного інтелекту. Однак головний науковець зі штучного інтелекту компанії Meta Янн Ле Кун заявив, що «реакція ринку на DeepSeek, на жаль, невиправдана».
Як повідомляв Укрінформ, Meta позбудеться фактчекерів у Facebook та Instagram - замість цього компанія покладатиметься на користувачів, які повідомлятимуть про фейки та інформацію, що вводить в оману.