Комунікаційна кампанія 1+1 media «Життя після шрамів» стала срібним призером міжнародної премії Brilliance Awards
Комунікаційна кампанія 1+1 media «Життя після шрамів» стала срібним призером міжнародної премії Brilliance Awards

Комунікаційна кампанія 1+1 media «Життя після шрамів» стала срібним призером міжнародної премії Brilliance Awards

Премія Brilliance Awards відзначає видатні досягнення й інновації в бізнес-середовищі.

Комунікаційна кампанія 1+1 media «Життя після шрамів» про повернення ветеранів та ветеранок до цивільного життя отримала срібло міжнародної премії Brilliance Awards, яка відзначає видатні досягнення й інновації в бізнес-середовищі. Про це повідомила генеральна продюсерка телеканалу «1+1 Україна» Ольга Захарова у Фейсбуці.

«Наш проєкт здобув нагороду в категорії Diversity and Inclusion сегмента HR Brilliance Awards», - написала Захарова.

Як йдеться на офіційному сайті Brilliance Awards, «цю престижну премію отримують організації й проєкти, які є рушіями прогресу та надихають на зміни у всьому світі».

За словами Ольги Захарової, мета ініціативи «Життя після шрамів» — допомогти ветеранам та ветеранкам на шляху повернення до цивільного життя, а також систематизувати унікальний досвід українських роботодавців у взаємодії з цією цільовою авдиторією.

 

Фото: фейсбук-сторінка Ольги Захарової

 

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader