YouTube тестуватиме свою «технологію керування схожістю»
YouTube тестуватиме свою «технологію керування схожістю»

YouTube тестуватиме свою «технологію керування схожістю»

YouTube співпрацює з Creative Artists Agency (CAA) і на початку наступного року почне тестувати свою технологію керування схожістю. YouTube створює інструменти, щоб надати творцям і художникам більше контролю та обізнаності про те, як штучний інтелект використовується для їхнього зображення на платформі для обміну відео.

Іншими словами, набір інструментів дозволить творцям ідентифікувати та керувати створеним штучним інтелектом контентом із зображенням їхньої схожості, наприклад голосу та обличчя. Одним із нових інструментів, який розробляє YouTube, є технологія синтетичної ідентифікації співу в Content ID, призначена для виявлення та керування контентом, створеним штучним інтелектом, який імітує співочі голоси творців.

Ще одна можливість — виявлення створеного штучним інтелектом контенту, що показує обличчя людей з різних галузей, наприклад творців, акторів, музикантів і спортсменів. Обидва інструменти створено на основі технології ідентифікації вмісту YouTube, яка існує з 2007 року. Вона дозволяє власникам авторських прав запобігати зловживанням своїм вмістом і створювати новий потік доходу. Партнерство YouTube із CAA дозволить компанії отримати доступ до провідних талантів, у тому числі лауреатів нагород і найкращих спортсменів із НБА та НФЛ. У рамках тестування ці впливові особи отримають доступ до ранньої версії технології керування схожістю YouTube.

«Безпосередній досвід роботи клієнтів CAA з цифровими репліками в умовах штучного інтелекту, що розвивається, матиме вирішальне значення для формування інструменту, який відповідально розширює можливості та захищає творців і ширшу спільноту YouTube», — йдеться в повідомленні YouTube у блозі. Агентство інвестувало в такі сервіси, як CAAvault, який сканує та безпечно зберігає цифрову схожість своїх клієнтів, зокрема їхні обличчя, тіла та голоси.

Источник материала
loader