Власники Ford зможуть скаржитись на проблеми з авто виробнику прямо за кермом
Власники Ford зможуть скаржитись на проблеми з авто виробнику прямо за кермом

Власники Ford зможуть скаржитись на проблеми з авто виробнику прямо за кермом

Ford запатентував голосову систему зворотного зв’язку водіїв. Компанія подала заявку на систему, яка вислуховуватиме відгуки користувачів і передаватиме їх виробнику, розпізнаючи мову та сортуючи за категоріями.За задумом Ford, це допоможе і клієнтам, і самій компанії, яка довгі роки страждає через серйозні проблеми з контролем якості. Минулого року тільки в США вона оголосила 62 відгуки, що торкнулися більш ніж чотирьох мільйонів автомобілів.Процес подання голосової скарги розпочнеться із запуску запису в меню мультимедійної системи. Тобто Ford обіцяє не підслуховувати розмови і не транслювати відгуки, що прослизнули в них, без дозволу автовласників.Записи зберігатимуться як у вигляді голосових повідомлень, так і у вигляді тексту, а потім відправлятимуться у хмару та оброблятимуться спеціальними алгоритмами. Вони проаналізують суть сказаного та класифікують запис, надавши їй певну категорію для простоти пошуку. Крім самого Ford, до скарг можуть отримати доступ і дилери. Система також зможе пропонувати запланувати візит до сервісного центру або зв’язатися з дилером.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Ford розповіли, скільки коштуватиме новий електричний пікап.

Источник материала
loader