У Києві з’явилася унікальна експозиція старожитніх автівок
У Києві з’явилася унікальна експозиція старожитніх автівок

У Києві з’явилася унікальна експозиція старожитніх автівок

В одному зі столичних бізнес-центрів розмістилася унікальна колекція рідкісних кабріолетів. У холі на двох ярусах можна побачити чудово відреставровані німецькі Audi, BMW, Mercedes-Benz та Opel, австрійський Steyr та британський Jaguar. За винятком останнього, випущеного в другій половині ХХ століття, інші експонати виготовлені в 30-ті роки, причому всі вони мають кузови на замовлення від кращих німецьких кузовних ательє тих років.

Audi Typ 225 Front (1936 р.)

У Києві з’явилася унікальна експозиція старожитніх автівок - Фото 1 У Києві з’явилася унікальна експозиція старожитніх автівок - Фото 2

Концерн Auto Union, до якого входила компанія Audi, представила модель Front у 1935 році на автосалоні у Берліні. Ім’я свідчило, що новинка має інноваційний передній привід, а індекс – що під капотом розташовується 2,25-літрова рядна “шістка”. 50-сильний двигун працював у парі з 4-ступеневою МКП та дозволяв розганяти машину до 105 км/год. Елегантний дводверний кузов кабріолет для виставленого екземпляра виконали майстри відомого ательє Glaser із Дрездена.

BMW 335 (1939 р.)

У Києві з’явилася унікальна експозиція старожитніх автівок - Фото 3 У Києві з’явилася унікальна експозиція старожитніх автівок - Фото 4

У 1939 році компанія BMW представила флагманське сімейство 335 з новим 3,5-літровим рядним 6-циліндровим двигуном потужністю 90 к.с. та 4-ступеневою МКП. Новинка була найбільшою моделлю в гамі баварського виробника – довжина машини сягала 4814 мм, а відстань між осями становила 2984 мм. Закриті кузови для сімейства 335 виробляла берлінська компанія Ambi-Budd, а кабріолети збирало ательє Autenrieth із Дармштадта. За період із 1939 по 1941 рік було виготовлено 118 таких дводверних кабріолетів.

Jaguar E-type (1969 р.)

У Києві з’явилася унікальна експозиція старожитніх автівок - Фото 5

«Найкрасивіший автомобіль у світі» за версією великого Енцо Феррарі представили у 1961 році. Друга серія побачила світ через сім років. Зовнішньо оновлену модель можна дізнатися по збільшеному центральному повітрозабірнику, іншим бамперам, а також новій світлотехніці. Фари головного світла стали більшими і вже не закривалися обтічниками. У списку опцій з’явилися кондиціонер та підсилювач керма. Під капотом новинки розміщувався 4,2-літровий рядний 6-циліндровий двигун потужністю 265 к.с. Покупці могли обирати між 4-ступеневою “механікою” чи 3-діапазонним “автоматом”.

Mercedes-Benz Typ 320 N (1938 р.)

У Києві з’явилася унікальна експозиція старожитніх автівок - Фото 6

У Києві з’явилася унікальна експозиція старожитніх автівок - Фото 7

Дебют нового сімейства 320 (W 142 I) відбувся у 1937 році на автомобільній виставці у Берліні. Новинка пропонувалася у двох варіантах колісної бази – 2880 та 3300 мм. Версія з укороченою колісною базою отримала позначення 320 N. Під довгим капотом розташовувався 3,2-літровий рядний шестициліндровий бензиновий мотор, який розвивав потужність 78 к.с. У парі з ним працювала 4-ступенева механічна коробка. Цей тандем дозволяв розганяти машину до 130 км/год. Короткобазна версія 320 N пропонувалася у вигляді кабріолета та купе зі знімним жорстким дахом, а виробництво тривало лише два роки. Автомобіль виготовлений на заводі компанії у Зіндельфінгені.

Opel Admiral (1938 р.)

У Києві з’явилася унікальна експозиція старожитніх автівок - Фото 8

Флагман модельної гами компанії Opel дебютував у 1937 році. Автомобіль оснащувався 75-сильним 6-циліндровим двигуном об’ємом 3,6 л і 3-ступеневою МКП. Велика машина завдовжки 5265 мм і завширшки 1800 мм розганялася до 132 км/год, а середня витрата палива становила 18 л на 100 км. Крім заводських 4-дверних седанів та кабріолетів, свої версії на шасі Admiral будували кілька кузовних фірм. Ательє Hebmuller із Вуперталю пропонувало покупцям 6-місний пульман-лімузин та 2-дверний кабріолет. Ще один дводверний кабріолет випускало ательє Glaser. Усього до жовтня 1939 року виготовили 6404 екземпляри автомобілів Admiral. Найбільша рідкість у тому числі – кабріолети від Hebmuller.

Steyr Typ 220 (1939 р.)

У Києві з’явилася унікальна експозиція старожитніх автівок - Фото 9 У Києві з’явилася унікальна експозиція старожитніх автівок - Фото 10

Австрійська компанія Steyr-Daimler-Puch запропонувала своїм покупцям нову середньорозмірну модель Steyr 120 у 1935 році. Через 2 роки після оновлення та модернізації індекс змінили на 220. Під капотом новинки встановили 2,3-літровий 55-сильний 6-циліндровий мотор, який працював у парі з 4-ступеневою МКП. Автомобіль міг розвивати швидкість до 120 км/год. Для моделі, що протрималася на конвеєрі до 1941 року, пропонувалося кілька варіантів кузовів. Представлена ​​в експозиції версія оснащена елегантним кузовом кабріолета від ательє Glaser.

Источник материала
loader
loader