У Кореї заявили про відсутність даних «чорних скриньок» літака Jeju Air за 4 хвилини перед катастрофою
У Кореї заявили про відсутність даних «чорних скриньок» літака Jeju Air за 4 хвилини перед катастрофою

У Кореї заявили про відсутність даних «чорних скриньок» літака Jeju Air за 4 хвилини перед катастрофою

Самописці літака авіакомпанії Jeju Air, який розбився 29 грудня, припинили запис приблизно за чотири хвилини до того, як лайнер врізався в бетонну огорожу в південнокорейському аеропорту «Муан».

Як повідомляє Reuters, про це повідомило в суботу Міністерство транспорту Південної Кореї, передає Укрінформ.

У заяві міністерства йдеться, що влада планує проаналізувати, що стало причиною припинення запису «чорних скриньок».

Колишній слідчий Міністерства транспорту Сім Джай-дон сказав, що відсутність даних із вирішальних останніх хвилин була несподіваною, і припустив, що все електропостачання, включаючи резервне, могло бути вимкнене, що трапляється рідко.

За інформацією міністерства, спочатку бортові самописці були проаналізовані у Південній Кореї, а коли виявили відсутність даних, їх відправили в лабораторію Національної ради з безпеки на транспорті США. Пошкоджені бортові самописці доставлені для аналізу у співпраці з американським регулятором безпеки, додали в міністерстві.

Літак 7C2216 авіакомпанії Jeju Air вилетів зі столиці Таїланду Бангкока до міста Муан на південному заході Південної Кореї. Пілоти повідомили диспетчерам, що у літак потрапив птах, і оголосили аварійну ситуацію приблизно за чотири хвилини до того, як лайнер врізався в огорожу і вибухнув. Двох поранених членів екіпажу, які сиділи у хвостовій частині, вдалося врятувати.

За дві хвилини до аварійного сигналу авіадиспетчерська служба Mayday попередила про «пташину активність». Оголосивши аварійну ситуацію, пілоти відмовилися від спроби приземлитися і пішли на обхід. Але замість того, щоб зробити повний обхід, літак Boeing 737-800 різко розвернувся і наблизився до єдиної злітно-посадкової смуги аеропорту з протилежного кінця, здійснивши аварійну посадку без розкладених шасі.

Розслідування авіакатастрофи також зосередилося на насипі, призначеному для підтримки системи «локатора», що використовується для допомоги при посадці літаків, і на тому, чому його збудували з такого жорсткого матеріалу і так близько до кінця злітно-посадкової смуги.

Як повідомляв Укрінформ, 29 грудня у південнокорейському міжнародному аеропорту "Муан" під час посадки пасажирський літак авіакомпанії Jeju Air з’їхав зі смуги, врізався в огорожу летовища і зайнявся. Загинули 179 осіб, двоє вижили.

За попередніми оцінками, причиною катастрофи могла стати відмова механізму шасі літака. Крім того, міг вийти з ладу один із двигунів літака або були пошкоджені індикатори. За іншими версіями, до аварії могло призвести зіткнення з птахами або ускладнення погодних умов.

Фото: Yonhap

Теги по теме
Самолет
Источник материала
loader
loader